pátek 22. července 2011

Naši holoubci a Fr. butilka..

.. na novém místě...
                                    ......... tentokrát v kuchyni..



Doufám, že se máte při pátku skvěle .-)***
Nedávno jsem četla na Katky CH -blogu, že miluje pondělky, musím říci, že ty já moc nemusím, ale pátky... to jsou mé milované dny *** taková malá sobota .-)*

Dnes mám chutě na jeden výborný koláč, 100% jej znáte. Piškot a krém se dělá v míse tuperware - mandarinkové kompoty+pudink za studena+atd..atd...
určitě jej nemusím představovat.. dokonce mám dojem, že už na mém blogu byl .-)*
Piškot už jsem vyndala z trouby a čekám až vychladne, pak nandám krémovou dobrotu a slast u kávy může začít .-)
KRÁSNÝ,  SLASTNÝ PÁTEK, PŘEJI I VÁM
***

1 komentář:

Amelie řekl(a)...

Krásné fotky! Já mám ráda všední dny, kdy je manžel v práci (pssst!).

Okomentovat

♥ Děkuji za návštěvu ♥