středa 29. září 2010

Bedýnky, bedny.. jupííí

těchto super beden má naše sousedka několik, skladuje v nich brambory, jablíčka, atd...
je to přesně ten typ bedýnek co vidíte na severských blocích, jistě si dovedete představit mou radost, když jsem dvě z nich dostala darem


7 komentářů:

  1. Tak to nezávidím tiše, ale pěkně nahlas :o) Pěkné tvůrčí dny!

    OdpovědětVymazat
  2. juu obrovka radost...tomu verim :) krasne! tiez by som sa tesila...

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzí,děkuji za návštěvu a psaní u mě...bedýnky jsou úžasný.I já jsem bedýnková :o))) jsem do nich blázen a pořád jich mám málo :o))) Moc hezké fotečky...Krásný večer Soňa

    OdpovědětVymazat
  4. WAU, gratuluji k dárku, nebo spíš daru :o) Jsou naprosto super, také bych potřebovala takovou sousedku :o) Hezký den, Martina

    OdpovědětVymazat
  5. ... ešte aj nápisy majú, ja si musím vystačiť s tými, čo vyhadzujú z obchodov :))). Práve som takú namorila, bude deko na balkón.
    Papa, J.

    OdpovědětVymazat
  6. Zuzí,tak to je přepych...,já chci takýýýýýýý
    Hezký večer
    Zdraví
    J.

    OdpovědětVymazat
  7. Zuzí, ty brďo, kde ich susedka berie? :-) Jahôdky s obľúbeným servisom vyzerajú na zjedenie. Prijmi prosím odo mňa (u mňa na blogu) ocenenie za Tvoje dekorácie a celý tento krásny blog. L

    OdpovědětVymazat

♥ Děkuji za návštěvu ♥