pondělí 11. července 2011

SVATBA


jak to začalo? Kdysi před několika lety jsme se setkali.... nezapomenu na první představení 3 sekaček od Mountfielda.. určitě tušíte kdo oněmi sekačkami byl :-) kdo hádá ovce.. hádá správně hihi.. věčný humor pana L., za který ho zbožňuji,  byl jedním z mnoha věcí, na které mne ulapil .-)***
         ..... a byly to zase ony, kdo zavinil, že jsme spolu začali bydlet na venkově.. tehdy jen v chalupě na víkendy..... jeden rok, když se bahnily, měly těžké porody a my u nich trávili celé noci... nezapomenu jak jsme o 3. hodině ranní tahali z ovce, která měla vybředlou pochvu jehňátko a následně jsem musela pochvu zastrčit dovnitř..... bylo toho mnoho co nás prověřovalo a my obstáli. Náš vztah obstál.
Díky tomu VÍME, že už nic nechceme měnit
patříme k sobě a je nám tak spolu krásně

                   ............... v září 2010 jsem na svatbě našich přátel Šárinky a Martínka
                                               -  chytla SVATEBNÍ kytici .-)*...



                               .............. na Štědrý den,  2010 :-)*
                                                 ... jsem po Štědrovečerní večeři měla hledat údajné ZLATÉ prasátko...
místo něj, se na mě pod svícnem blískal zlatý prstýnek s kamínkem...
.... ANO, byl to prsten ZÁSNUBNÍ...***




       .... zmateně jsem místo "ANO".. odpověděla " DĚKUJI" celá JÁ hahaháá...
  
                     ... "Tak co mi odpovíš???"  zopakoval L. otázku..... ***
           To jsem se už sunula na jeho klín, objala ho a řekla:
" To víš, že si TĚ VEZMU! ***

V březnu jsem se nechala inspirovat a začala se ohlížet po šatech..věděla jsem jedno...
klasické svatební, už NE...
 na jednom blogu... mne zaujaly TYTO:
jen má představa pro nevěstu byla v dlouhém provedení... 


                                                                                                        :-))



Věděla jsem, že šaty, účes i vše ostatní budou v jednom duchu:
V SELSKÉM, ROMANTICKÉM STYLU

otevřeli u nás KappAhl .. jak víte .-)*
jejich romantická kolekce Vintage Stories mě uchvátila..., když jsem si koupila jednu z halenek, napadlo mě, v té bych se i vdávala :-)** a nápad byl na světě... ***
*** no jasně! ... koupím si hotové šatičky... vždyť je to jak pro nevěstu stvořené ***

pár tipů bylo hned: růže.. NO TU URČITĚ!  :-)**
1. šaty s plédem a sponou vyhrály okamžitě...

2. tip od mé kamarádky Leničky se shodoval s touto inspirací
a zde je nádherná dlouhá sukně


nastalo velké zkoušení bílé krásy



vrstvila jsem a zkoušela varianty šatů se sukněmi
nakonec vyhrály ty na ramínka a pod ně dlouhá sukně
vše z úžasného madeirového materiálu v čistě bílé barvě
***
další otázka: snubní prstýnky
tento obrázek mám již dlouho uložený
jsou prostě
úchvatné


ALE co nabízí náš trh a za jaké ceny????? .. a začalo opět vybírání .-)***
tato kombinace mne dostala... dokonce i zásnubní prsten mám podobný a snubní prsten ze zirkonů ...
 buď z jedné - dvou nebo tří řad... to bude to pravé ořechové!

a tak hledám... koukám a nemohu najít celozirkonový prsten...
šup a jednoho dne jsem v obchůdku s nádhernou chirurgickou ocelí
okamžitě se zamiluji do prstenu z leštěné oceli a řadou zirkonů
nyní mi došlo, že na celozirkonový nejde udělat rytí..
OK. tento bude ideální... paní prodavačka jej uschovává a domlouváme se na návštěve se ženichem .-)
ještě ten večer... objevím na netu celozirkonový
vím, že ho musím mít...
má důležitý význam
symbol...
objednávám
a to jsou již oni
ženichův uvidíte až na svatbě .-)






Dnes je 9.5. a já přemýšlím o místě svatebního obřadu, tedy tuším již dlouho, KDE .-)*
můj miláček souhlasí
v podstatě souhlasí se vším co si vymyslím
:-)
romantické prostředí starého mlýna
Martinský mlýn

s pokojem a postelí s nebesy
stvořeným pro svatební noc


ano HAMERNA

že je to krása.....       a ta truhla! ... a džbán na ranní očistu.............



Obřad si představujeme na louce pod širým nebem, kousek od bílého altánku nebo stromu s velkou korunou co poslouží jako stříška...
třeba někde tady?
mlýn má krásné okolí, příjezdová cesta:

s Románkem ( provozovatelem mlýna a kamarádem)

KYTICE

od počátku mám v hlavě pivoňky, eustomu, frézie.... popř. místo pivoněk.. pivoňkovou růži
a v těchto tónech




Kytice objednána ( 2.6.)


zelená Eustoma
+
pivoňky nebo růže - pivońkové velikosti a tvaru
+
bílé Frézie

jelikož se jedná o svatbu v selském stylu
bude má kytice převázána
pytlovinou
.-)
***


Nic nejde vždy hladce jak se zdá... máme tu první zádrhel.......... Martinský mlýn je plně přes prázdniny obsazen.... Hostinu nám náš kamarád vystrojí moc rád, ale spinkat budeme muset doma... Pan L. si stojí za svým... " Chtěl bych, abychom tam spali, tak změníme termín" :-) " "A co prstýnky? Datum už bude jistě vyrytý" reaguju... " To nevadí, tak ti budu nosit kytky o měsíc dřív" :-)) Nakonec termín necháváme a smíření s nocováním doma, přichází rychle .-) Vše je tak jak má být .-)
Je 9. 6. - šrotím se na zkoušky a dozařizuji potřebné:
Co zbývá:
objednat se ke švadleně a nechat ušít ženichovo šat,
koupit svatbení obutí
termín na zkoušku vlasů a líčení
o víkendu tradá se Šárinkou za cukrářkou .-)
Lenička chystá mix naší oblíbené muziky a svatební píseň
objednat se a zajet na matriku
*****
Je 18.6.2011
švadlena je zajištěna - ženichovo šat stihne do 5-ti dnů ***
střevíčky mám .-)***
zkouška visage domluvena, budu v nejlepších rukou mé úžasné kamarádky, profi-visagistky Pavlí***,
řekněte sami, co víc si mohu přát, vždyť tato šikulka spolupracuje právě s KappAhl a tvoří pro ně make-up a účesy pro promo
Vintage stories
od, kterých mám svatební šaty
:-)))
cukroví a dort zajištěn
a nyní malý mix fotek co je připraveno
.-)*

*********
Uf..předevčírem jsem zvládla další zkoušku, sama nechápu jak jsem se vše stihla naučit, protože času bylo málo a navíc sled událostí, který mne trochu vystresoval, klidu rozhodně na učení nepřidal.
To je tak, když již po 2. jdete na matriku sepsat žádost o svatební obřad. Ano, vím..
nechali jsme to na poslední chvíli, ale... prostě jindy nebylo kdy hihihi
Takže tam konečně sedíme,
matrikářka sepíše ženichova data a pomalu jde na mě.
Najednou ji slyším jak říká:
" No, ale Vy máte propadlou občanku!
A to je vážný problém, bez OP Vás oddat nemůžeme!"
Začne listovat zákonama a nabízí řešení.
Nebudu se rozepisovat o rychlém úprku zpět do našeho velkoměsta, sledování hodinek zda stihneme otevírací  nebo spíše už zavírací dobu úředních hodin, zbržďující objížka kvůli rozsáhlé bouračce,  lítání od úřadu k úřadu...
Nakonec, zvládnuto***
ŠÁRINKO, ELENKO, DĚKUJI***
žádost podána a druhý den si již vyzvedávám
výpis potvrzující můj stav, bydliště a narození
už jen přiložit pas .-)
a v pondělí to můžeme jít dopsat
:-))

slova paní  matrikářky v meilu:
" Nebojte. svatba BUDE!"
mne uklidňuje
:-))
a jdu se potěšit nákupen svatebních dekorací

*****
PRVNÍ DEN SVÁTEČNÍ...4.7.
ráno jsem byla na zkoušce u úžasné Pavlí
mám nádherný make-up
vlasy naprosto jiné než jsem zvyklá nosit
no to se týká i make-upu .-)
PAVLINKO, NECHCEŠ MĚ KAŽDÉ RÁNO VYPRAVOVAT???
HIHIHIHI
v pekárně míchám 1,5 kg těsta na sýrové tyčinky
ještě dávám dohromady pár receptů co bych ráda na sobotu připravila
zítra frčíme se ženichem na mlýn, vyzkoušet svatební menu .-)
dekorace jsou nachystané
svatební oděvy máme oba, včetně obuvi .-)
prstýnky ( věřím, že L. zajistil, tvrdí tedy, že  ne, ale od prodávající vím, že si je již dávno vyzvedl - to je prostě jeho humor... a taky jak mne udržet v napětí...; chudákovi matrikářce po našem maratónu za vyřízením papírů při odchodu na pozdrav: " Tak v sobotu  naviděnou" odpověděl: " No, uvidíme, jestli dorazíme"
Ta vytřeštila oči, zalapala po dechu a víc jsem neviděla, neb se zavřely dveře...)

Tak... a já jdu péct .-)
****************

 

17 komentářů:

Monis řekl(a)...

Zuzí,moc gratuluju,to je překvapení...Moc vám přeju aby Vám to vaše štěstí vydrželo pořád tak krásné jako dosud.Co dodat...mějte krásný život,novomanželé.Posílám obejmutí.Monis

sar řekl(a)...

Milá Zuzanko,
objímám na dálku a přeji od srdíčka hodně štěstí, lásky a dlouhý spokojený život ve dvou.

Šárka

Eva řekl(a)...

Milá Zuzanka,
gratulujem a úprimne želám krásne šťastné dni manželské.....
mimochodom,super článoček s Tebe vlastným humorom...teším sa na pokračovanie.....
Eva

EvikHolik řekl(a)...

Krásná nevěsta, krásný mlýn a pro ženicha mám slabost..tedy pro tu jeho vyšívanou levandulku :-D...pozdravuji a přeji hodně štěstí a doufám, že budou i fotky ze svatby :-)

Daga řekl(a)...

Ať se i nadále milujete vám přeji moc a moc ..
Moc milé překvapení ....
Krásný život do dalších let....
Nevěsta je nejkrásnější ...
Ženichovi to neuvěřitelně sluší ...

Rituško, gratuluji vám oběma.

Dáša

Anonymní řekl(a)...

Zuzánko, krásné překvapení, náhderná nevěsta, úžasné vše kolem, šaty, dekorace, kytice. Přeji vám jen to nejlepší do života, krásné dny plné lásky a pochopení. Mějte se nádherně. Ajka

Anonymní řekl(a)...

Zuzanko,
přeji hodně lásky, zdraví,štěstí ,spokojenosti .....v manželství!!!
Krásný společný život! Jitka

Anonymní řekl(a)...

Zuzi,
už nějaký ten pátek či spíše pondělí chodím k Vám moc ráda na návštěvu a zrovna dnes si ráno říkám, žádný nový příspěvek, že by se nenarodila žádná nová zvířátka, ani nevyrostly žádné kytičky, ani zmíňka o pejscích , zkoušce, oslavě, božském panu L.,.... :-o a ono překvapení největší SVATBA :-)
Tak mi nezbývá než napsat Vám svůj komentář a popřát novomanželům - MILUJTE SE !
Ilona

Anonymní řekl(a)...

Zuzi, přeji Vám moc a moc lásky, štěstí, pohody, porozumění. Přečetla jsem to s lehkým mrazením, jemně zamlženýma očima a s úsměvem. Moc krásně jsi to popsala. Jen a jen hezké dny. Majka

Lennka řekl(a)...

Zuzanko moje milovaná, ještě jednou Vám moc gratuluju a jsem šťastná, že jsem mohla být s Vámi. Jste úžasný pár, mám Vás ráda
Lenka

Madlenka1 řekl(a)...

Moc blahopřeji a přeji hodně štěstí...

Susie řekl(a)...

Holčičky moje zlatý, právě kuchtím manžílkovi obídek, stahuji 1. svatební fotečky od úžasné Leničky a nyní jsem nakoukla.. a slzy dojetí mám v očích.. to díky Vám.. díky Vašim krásným přáním.. mám VÁS v srdíčku a moc moc děkuji.. i za Ládíka.. protože vím, že je to upřímné***
Leničko, Tobě děkuji ze srdce, že jsi svým UMEM dokázala zhmotnit mé představy a sny o svbatební fotografii... Děkuji i za to, že jsi byla přítomna se svou rodinou** která je úžasná***
Naše svatba se nesla v naprosto čarovném duchu... , ale o tom už bude pokračování*** to slibuji*** Jsem s vámi.. tak jako VY se mnou**

Děkuji všem**** i za ženicha***

Mám Vás ráda***

Janka20 řekl(a)...

Zuzanka ... blahoželááááám, veľa sťastia !!!!!!

Unknown řekl(a)...

Zuzanko, blahopřeji a ať vám to šťastně klape spoustu let.
Marcela

evikahu řekl(a)...

MIlá Zuzanko.. i já se přidávám ke spoustě gratulantů a přeji vám oběma i nadále tak krásnou lásku, kterou cítíte k sobě a spokojené manželské soužití plné pohody. Prostě přeji vše neeeeeeeej !!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥ ♥ ♥

Lusikka řekl(a)...

Zuzííííí!!! Jezus, ja som to všetko premeškala, zhorel nám počítač, všeličo iné, nemala som čas pozerať blogy a Ty tu máš takéto pekné prekvapenie! Juj, v rýchlosti som omrkla fotky, teraz si ich všetky pekne popozerám, skvele si si to vymyslela, všetko pekne zladené, šaty neuveriteľné, jemné a vyzeráš v nich ako lesná víla. Želám vám šťastné dlhé láskyplné manželstvo! ♥ L

Kuba | Zásnubní prsten na vánoce řekl(a)...

Nádherné čtení, nádherné místo svatby. Opravdu více než báječné. Jen nevím jestli bych dával přítelkyni zásnubák na vánoce. Mě to přijde trošku klišé. Ale zase na stranu druhou chápu, že tak bude štědrý den na vždy spojen s významnou životní událostí a stane se důležitým.

Okomentovat

♥ Děkuji za návštěvu ♥