neděle 27. listopadu 2016

KRÁSNÝ ADVENT

 
Dnes bez dlouhého povídání.
 
Jsem neustále v jednom kole, ale kdo není .-)
 
Tak dnes opravdu jen střípky od nás z adventních příprav.
 
Mějte se báječně♥
 
a
 
užívejte si domácí pohody..
 
 
 
 
 
















 
 

 










S láskou
 
***Susie***

34 komentářů:

Věra řekl(a)...

Zuzi,máš překrásně nazdobeno.Moc zdravím a přeji krásný adventní čas.:-)Věra

Jarka Panci řekl(a)...

Zuzanko, moc krásně to máš doma naparáděné ... je u Vás hezky útulno .....
Užívej si také advent v pohodě a radosti. ♥
Jarka

Dana řekl(a)...

Zuzko, krásný adventní večer :-)

Anonymní řekl(a)...

Krásná adventní výzdoba, je vidět,že je vše dělané pro radost a s láskou.
Přeji krásný advent Marie

Anonymní řekl(a)...

Zuzanko, to je krááása. Jsi neuvěřitelná šikulka! Krásné sváteční dny, Pavlína

bláznivý zahradník řekl(a)...

U tvých fotek je vždycky krásně, dýchá z nich pohoda, klid... DOMOV
jak to všechno zvládáš? Tolik úžasných dekorací...
Pavel

Jarka Panci řekl(a)...

Zuzanko, máš to vše hezky nastrojené ... je u vás krásně útulno.. a věnečky jsou parádní moc ...
Užívejte si adventní čas v pohodě. ♥ Jarka

rêve de vivre řekl(a)...

Susie, krásne všetko nazdobené a nasvietené, tak to mám veľmi rada. Krásny adventný čas Ti prajem. Andrea

U Ilonky řekl(a)...

Klidný Advent...Ilča..Výzdoba na jedničku!!Pa

Majka řekl(a)...

Zuzi, nádhernou výzdobu máš. moc obdivuju tu girlandu nade dveřma. taky mám vždycky chuť si ji udělat, ale ještě na to nikdy nedošlo :-)
a co to máš v dílně za růžové vozítko?????
přeji nádherný,klidný adventní čas. Majka

Hana řekl(a)...

To je podívaná a ty krásně ozdobené modré dveře- nádhera...... úžasná atmosféra a útulný domov ....H.

Lennka řekl(a)...

Zuzanko nádherný advent, krásně ladíš♥♥♥

Lenka Hložková řekl(a)...

Teda já vždycky zbožňuju kolik je tu fotek,to mě nejvíc baví.A výzdoba je tak krásná.Všechno se mi líbí.Sice jsem si něco málo udělala,ale tvoje výzdoba mě nakopla,že dnes si musím ještě něco nazdobit.
papa všem u vás doma přeji krásný adventní čas.

Lucie řekl(a)...

Zuzi, připravila jsi vám doma díky těmto krásným dekoracím pohodovou adventní atmosféru, vypadá to u vás moc hezky. Jsi šikulka!

Unknown řekl(a)...

Susie, moc hezké, útulné.... Přesně, u tebe se taky vždycky naladím. Krásný advent Petra

Susie řekl(a)...

Věruško ♥♥♥ i já Tebe moc zdravím a přeji krásný advent i kočičákům :-)

Susie řekl(a)...

Jaruško ahojky :-) moc děkuji♥☼ Nádherný čas adventní Ti přeji♥

Susie řekl(a)...

Danuško i Tobě♥♥♥

Susie řekl(a)...

Maruško♥.. je fakt, že mě to baví :-)Nádherný advent♥♥♥ Moc děkuji za návštěvu.

Susie řekl(a)...

Děkujiiii :-) ♥ Pavlínko nádherný čas adventní..žádný spěch... pěkně klídek.. a pohodu♥:-)

Susie řekl(a)...

To mě moc těší, že je z toho cítit DOMOV :-) miluji útulno.. a právě to vše co domov dělá domovem, kam se všichni rádi vracíme :-) Moc děkuji za komentík Pavle. Začala jsem cca 7.11. :-) sousedé si asi klepali na čelo, ale mám hotovo .-) :-) a pěkně bez stresu mohu užívat pohodičku .-) :-) Nádherný advent i Tobě :-)

Susie řekl(a)...

:-) ♥♥♥

Susie řekl(a)...

Andrejka, nápodobně :-) ♥♥♥ :-) Překrásný čas adventní♥ a pohodičku... nasávat všechny ty vůně zimy, lesa, hvězd, vánoc... :-)

Susie řekl(a)...

Ilonko óó děkuji :-) zlatíčko♥ Krásný advent i Tobě Ilonko ♥♥♥

Susie řekl(a)...

Mají, loni jsem dala umělou a schytala to od souseda :-) tak jsem to letos napravila :-) stačil provázek a už jsem motala :-).. příští rok nasbírám víc chvojí a provázek prodloužím .-) aby to vyšlo na celé dveře.. takže toť mé předsevzetí na příští rok :-)vozítko je pana L... ano.. ač barvy růžové.. je jeho.. a barvu jsem vybírala já, přiznávám.. a on světe div se neprotestoval :-) je to skútr :-) Poklidný advent Mají ♥♥♥

Susie řekl(a)...

Milá Ha Ja :-)moc děkuji ♥♥♥ dekorování k modré mě letos obzvláště bavilo :-) Děkuji za návštěvu a krásný komentík, přeji krásný advent :-)♥

Susie řekl(a)...

Leničko i Tobě.. :-) poklidný advent♥♥♥.. my si můžeme zpívat.. ladíš, ladím, ladíme :-) a to celoročně :-)

Susie řekl(a)...

Leničko, no já jak nestíhám víc přispívat, tak to pak nafrkám naráz :-) hihihi Moc děkuji♥ Však já zase ráda chodím na kukandu i pro inspiraci k Tobě .-) Tak se těším na Tvé další fotečky .-) Krásný advent sluníčko ♥

Susie řekl(a)...

Děkuji Lucíí♥♥♥ vánoce miluji.. je to nezapomenutelná atmosféra.. a moc baví jí čančat :-) a vůně jehličí doma.. mmmmmmmmmmmmm asi ještě nějaké musím donést :-) Děkuji za komentík..a přeji Ti nádherný advent♥

Susie řekl(a)...

Tak to mě moc těší, že někoho inspiruji, nakopnu k činu :-)Petruško přeji Ti klidný a krásný adventní čas.. a děkuji za návštěvu♥♥♥

Renata řekl(a)...

Zuzi,
věnce vypadají úžasně a že je jich požehnaně a nevěděla bych který dřív.
Ty krásné polštářky,útulno u Vás doma,moc se mi to líbí.
Přeji hezký předvánoční čas.
Renča

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den, máte moc hezkou adventní výzdobu, ale nejvíce se mi líbila ta lehátka za oknem. Krásně Vánoce. Jolana

Susie řekl(a)...

Milá Reny, přeji Ti nádherný adventní čas a moc děkuji za návštěvu. Tvořím dál :-) ještě svícny, ty jsem už rozvezla a těším se až budu dělat vánoční girlandu na stůl, jen doufám, že bude chvojí, které neopadá... Měj se moc krásně :-) ♥♥♥

Susie řekl(a)...

Milá Jolanko :-) hahááááááá tak to vypadá, když se nestíhá :-)a zapomínáte jedno pro druhé :-) aktuálně čekáme na oblevu, abychom mohli lehátka uskladnit hihihi.. Děkuji za návštěvu a přeji nádherný čas adventu♥

Okomentovat

♥ Děkuji za návštěvu ♥