neděle 30. října 2011

Citróónovááááá

Krásný večer milé blogerky
***
Jakpak jste strávily prodloužený víkend? Doufám, že báječně :-)

My jsme se díky teplému počasí, věnovali zahradě. Uuuf, ale vše je hotovo. Ostříháno, vyhrabáno, dokonce jsem na chvilku chodila i po vodní hladině jezírka, když jsem střihala kosatce hihihi.
Rovněž skleník s užitkovou částí zahrady jsou připraveny k zimnímu spánku.

A protože jsme byli pilní, následuje odměnka ....

.. ve formě domácí zmrzliny,
kterou nám vyhotoví náš nový zmrzlinovač.
Příchuť byla jasná, má nejoblíbenější..
citrónovááá
:-))

a musím říci: " je to LAHODA!"
:-))


mmmmmmmmmmmmmmmňam
:-))

Kdo o zmrzlinovači přemýšlíte....
SKUTEČNĚ DOPORUČUJI!!!
Zmrzlina se vyrovná těm, co si dopřávátě v Itálii nebo Chorvatsku .-)

A můžete si udělat tooolik variací...

jupíííííííííííí



13 komentářů:

NikAntik řekl(a)...

Lass mich sofort probieren, bitte!! Ich hab solche Lust auf Süsses und nichts im Haus :-( Ahh, Susie, ich wollte dir heute eine E-mail schreiben, habe aber keine Adresse gefunden. Meine Adresse ist in meinem Profil, schreib mir und ich kann antworten, danke. Es ist wegen deinem Bett... Nazdar, Nik

Susie řekl(a)...

Liebe Nik, bitte GREIF ZU :-)) Mit E-mail ist es schon erledigt .-) Ich danke Dir*** Einen schoenen Abend noch.. wuensche ich..

Anonymní řekl(a)...

Já má chuť! Asi si budu muset koupit zmrzlinovač, ale potřebuju hned teď! Asi pojedu do nonstop Tesca pro zmrzlinu :-). A v nejbližších dnech se stanu kupcem zmrzlinovače :-).Je to složité ta příprava? Zdravím Jana

Lezarts řekl(a)...

Doufám, že ještě zbylo...? Neb tu slintám, jako Pavlovův pes. Ale asi nezbylo, tak si holt musím zakoupit,"mlsounský stroječk"!Jsou u přístroje recepty?
:-)

Unknown řekl(a)...

Milá Susie,
máš nádherný blog a nádherný život.
Líbí se mi tvá svatba, život se zvířátky, život na statku! Budu se k tobě ráda vracet. Pozdravuj kozlíka Šikulu.
pa Vlaďka

Anonymní řekl(a)...

... ahoj Zuzi, taky jsi mě dostala. Můj muž má moc rád zmrzlinu a že by to byl dárek k Vánocům :-)))? Chci se zeptat na recepty, jsou přiložené? Taky přidávám pochvalu za krásné předchozí příspěvky, u tebe je tolik inspirace. Přeji krásné dny, HanaL.

Susie řekl(a)...

Janičko, co v Tescu? Bylas tam? hihihi
pro všechny milovníky zmrzliny: ano, v návodu přístroje jsou rovněž uvedené recepty .-) jak na zmrzky tak sorbety a ještě další mlsky .-) Jinak z receptů jsou zřejmé základní suroviny a příchutě si skutečně můžete vymyslet dle chuti sami .-)
HaniL: myslím, že bys mužíčka potěšila .-)
Vladi: Šikulovi vyřídím :-) děkuji za něj**
Moc děkuji za milé komentíky*** hřejí u srdce***

Anonymní řekl(a)...

Zuzi,
posílám moc pozdravů, tvoje článečky srší vždycky takovým optimismem, dokáží vždycky potěšit. Zmrzlinovač je dobrý nápad, hlavně teď před vánoci... a určitě jste si na zmrzce pochutnali. Přeji příjemné ve zdraví prožité dny na statku.
Maggi

Susie řekl(a)...

Maggi: pochutnali :-)) až mě dnes bolí vkrku hahaha, ale já vím, že za to může můj nerozum - laločit ledovou vodu při práci .-)
Krásné dny :-))

Anonymní řekl(a)...

Zuzi,
"laločit ledovou vodu" - tak tento obrat mě fakt pobavil, určitě se tomu budu smát až do večera!!!!!
Ale ta zmrzka za to bolení v krku určitě stála, že?

Susie řekl(a)...

Já si říkala zda bude někdo tento výraz znát, chichichi Říkávala nám ho maminka, když jsme s bráchou jako malí chlemtali vodu- tak 1/2l na ex :-)) a my ho s radostí používáme dodnes, vždy se špičkujeme a říkáme: " Nelaloč TAK!" hihihi
Jo a ta zmrzka.. za to stála .-) to je fakt :-)

Lucie Living řekl(a)...

Mňam...vypadá to moc lákavě a to je jen fotka...já sladké moc nemusím, ale zrovna citrónová, krémová zmrzka je moje oblíbená...ale viděla bych se s ní někde v teplíčku na pláži :-)))...teď mám chuť spíš na svářo :-). Krásné dny!

Lucie řekl(a)...

Ten zmrzlinovač musí být opravdu báječný! :-) Přemýšlím,že by to byl jistě skvělý dárek k Vánocům :)

Okomentovat

♥ Děkuji za návštěvu ♥