čtvrtek 2. prosince 2010

AMIR..

vždy jsme měli dva psi...ve dvouch se to přece lépe táhne .-) to je jistá věc .-)
Naším vysněným plemenem byl Kavkazský strážný pes... jednoho dne jsem přišla domu a můj miláček, pan L. mi sdělil, že žádného kavkazáka mít nebudeme.. zklamaně jsem vyhrkla svůj nesouhlas... jenže to jsem ho měla nechat dopovědět .-) dozvěděla jsem se totiž o plemenu, které u nás není tolik známo a na rozdíl od kavkazáka nikdy nejde proti svému pánovi. Vyprávěl mi o dokumentu, který shlédl o MOSKEVSKÉM STRÁŽNÉM PSU, ještě jsem trochu brblala, ale nedalomi to a na netu si dokument našla.Pochopila jsem čím si moskevák mého miláčka získal a stala se okamžitě jeho další příznivkyní :-) Minulý rok nám jeden z našich psů odešel do psího nebe... probulela jsem mnoho dní i nocí.. a ze srdce mi Codana, hraběte ze Sharovce ( krásného, svalnatého boxera) již nikdo nevezme.. Věděli jsme, že přišel čas pořídit Montymu ( hovawartovi) nového parťáka. Volba i chovná stanice byly jasné. Zkontaktovali jsme paní z chovné stanice, která představovala toto plemeno právě v TV dokumentu. Vždyť právě od NÍ mají všichni moskeváky a my taky chtěli toho nejlepšího .-)
Amir roste jako z vody.... V úterý oslaví svých 6 měsíců života





Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Děkuji za návštěvu ♥