pátek 25. února 2011

Bavorské vdolečky, koblihy a masopust .-)

tuto sobotu je u nás masopust, přiznám se, že nepatřím právě k jeho příznívcům, ale budiž...
trocha té masopustní zábavy neuškodí a hlavně si smlsnu na koblihách .-)

..z dětství si pamatuji na výborné, obrovské koblihy, obalované v cukru. Ty dělávala vesnická babička Anna z maminčiny strany a pak na výborné, menší bavorské vdolky s povidlama a zakysanou smetanou nebo šlehačkou od městské babičky Anny z tátovy strany. Našla jsem úžasný recept, který se skutečně vyrovná těm babiččiným bavorákům. Určitě vyzkoušejte. Já to už udělala a jsou vážně mňamózní! 

a zde již v mém podání


  Na zítřek jsem se však rozhodla pro klasické, chutné koblihy. Dělala jsem již různé recepty, musím říci, s úspěchem, jenže myslíte, že jsem si poznamenala receptík nebo zdroj??? No jasně, že NE! hihihihi Takže jsem vyťukala do googlu KOBLIHY a tady je:
recept na KOBLIHY

právě dopečené na zítřejší masopust

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, jdu te pozdravit, podekovat za hezke povidani na blogu, inu koza Roza je proste svehlavicka :-))))
Namlsala jsme se koblizku a preji tobe, Ladikovi a vsem na statku i kolem krasneho Masopusta. rosie

Ajka řekl(a)...

Zuzíku, ty pamlsky vypadají úžasně! Naše Verunka při prohlížení fotek se zeptala: upečeš taky takové vdolečky?!:)) Jsi šikovná kuchařinka! Nádherné dny k vám na statek. Ajka

***ADÉLA*** řekl(a)...

MILÁ ZUZANKO,
TAK KOBLIHY VYPADAJÍ ÚŽASNĚ HNED BYCH SI DALA.
MASOPUSTNÍ REJ MĚ ČEKÁ PŘÍŠTÍ TÝDEN VE ŠKOLCE S DĚTMA. CELÝ TÝDEN JSME TVOŘILI MASKY A CHYSTALI SE NA TU SLÁVU.SNAD BUDOU I TY KOBLIHY.....
KRÁSNÝ VEČER ZDRAVÍ ADÉLA

Januška řekl(a)...

Ahoj Zuzíku! Děkuji za inspiraci na vdolečky i koblížky. Asi se do nich taky pustím.Roky jsem je nedělala a vypadají báječně,úplně se mi sbíhají sliny :)

Okomentovat

♥ Děkuji za návštěvu ♥