úterý 26. dubna 2011

Ředkvičkovo-vaječný salát

dnes jsem šla vyjednotit ředkvičky a musím říci, že jich už bylo dost krásně velkých... hned mě napadl recept od naší sousedky na dobrou večeři ***
pokud máte po VELIKONOCÍCH hafo VAJÍČEK a já věřím, že máte, ředkvičky ve skleníku nebo prostě ze supermarketu...
Pak už stačí jen tatarka .-) vše pokrájet, můžete přidat i pažitku, zamíchat a jarní salát je hotový .-)

                                                                           dnešní véča..

DOBROU CHUŤ A KRÁSNÝ VEČER

3 komentáře:

Lennka řekl(a)...

Já to určitě zkusín, vypadá to báječně!! Děkuji za inspiraci ;-) A dobrou chuť :-)

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Zuzi, taky vyzkouším.. Předchozí příspěvky byly moc zajímavé, holka co ty všechno nestihneš.. :-)). Na fotkách z výstavy vám to moc sluší, jen nevím, jestli mužská část poroty nesledovala víc paničku než pejska :-))). Ahoj, přeji ti krásné jarní dny, HanaL.

Anonymní řekl(a)...

Zuzi, ředkvičky mám v lednici (sice ne ještě svoje, ale neva) a vajec je taky dost. Včera jsem upekla pěkný bochník chleba, tak dnes bude prima večeře. Děkuji a přeji hezký den Majka

Okomentovat

♥ Děkuji za návštěvu ♥