neděle 10. dubna 2011

VODOPÁD

včera nám L. místo vodotrysku zapnul vodopád... já opět fascinována padající vodou, kterou prosvětlovalo slunce šla pro foťák... 2x mi uklouzla noha.. 2x jsem to vybalancovala... když už bylo ve foťáku co jsem chtěla.. smejkla se mi noha po 3. a jsem to nedala haháááááááááááááá ruka s foťákem sahala snad do nebe hahaháááá.. a mé tělo trčelo do půlky v ledové vodě hahaháááá
Co z toho plyne?
Na koupání to ještě není!
 :-)**
kdo umí, UMÍ, kde neumí.. se koupe
... a má u toho záchvat smíchu
:-))

4 komentáře:

Januška řekl(a)...

Teda, mohlo to zkončit úrazem!Hele reportérko, doufám,že z toho nenachladneš :) Fotečky jsou ale opět kouzelné.

Ella řekl(a)...

Tak jsem to vsechno zase dohnala ten bili svetrik je krasny ale nechod v nem fotit vodu ha ha ha.Ty zidle se vam tam opravdu pekne hodi a cicinka je pro vas ohrala.Vodopad pekne pracuje a ty jsi zjistila ze na to koupani je opravdu jeste moc brzy.Hlavne ze to dobre dopadlo.

Lennka řekl(a)...

Zuzanko, honba za dobrou fotkou je někdy dost nebezpečná, viď? :-))) Ale stálo to za to, krásný fotky :-*

Susie řekl(a)...

hihihi co bychom neudělali pro foto, že :-)* Slibuji, že v bílím svetříku fotit nebudu, ale jednou se mi stalo, že jsem spadla v nových, bílých, kožených botech do jámy plné vody.. to jsem přijela z práce, viděla jezírko jak se zrcadlí v paprscích slunce, hned šla pro foťák a jak jsem tak hledala nej pozici.. zapoměnla jsem, že hned u zídky jezírka je jáma plná vody, samozřejmě jsem v ní skončila hahaááááááááá, ALE FOTO JSEM MĚLA!!! HIHIHI .-)**

Januško, kdepak.. zas to odnesl loket.. ten samý co jsem se do něj břinkla ve vinárně při úklidu... už tam mám žluto - nazelenalou modřinu hihihi flákla jsem se při pádu o šutr hahááá

Okomentovat

♥ Děkuji za návštěvu ♥