neděle 10. dubna 2011

Židle z Tchiba

na jednom blogu mě zaujaly krásné židle se stolečkem
 http://irenes-garten.blogspot.com/
které by se nám velmi hodily na zápraží, jakou radost mi udělalo Tchibo, když jsem shlédla jejich zahradní nabídku z akátového dřeva si asi umíte představit :-)*  V pátek nám je dovezli, včera jsme je smontovali. Musím říci, že jsou skutečně KVALITNÍ a nádherné!!! Těžké, masivní, krásně naolejované a překvapila mě i šířka sedáku. Kdo teprve uvažujete o jejich koupi nebo dalším výrobku z této nabídky... jděte do toho.. protože to stojí za to! A já se jdu podívat po nějakém tom stolečku tak na dvě kávičky .-)* i když už mám v hlavě přestavu.. co bych ráda, držte mi palce ať to co nejdřív zrealizuji ***

tento košík je rovněž z Tchiba..a je úžasný v tom, že odolá větru dešti... jako akátové židle .-)*
KRÁSNOU NEDĚLI MILÉ BLOGERKY, UŽIJTE SI SLUNCE, POHODU...
A MĚJTE SE BÁJEČNĚ

4 komentáře:

Janka20 řekl(a)...

Ahoj Zuzi, ty si žena činu a čo si zaumieniš, to aj dotiahneš do konca.:)
Veľmi pekné sedenie a som si istá, že si na stoličkách s radosťou poleňoší aj Tomýková ... :)))
Peknú nedeľu, J.

Lennka řekl(a)...

Vyrobili je snad přímo pro Vás, nádhera ;-)

Susie řekl(a)...

Janka, jukni na přidané fotky z dneška hihi .-)*
Lenničko**** :-)

Januška řekl(a)...

Krásné fotky, krásná křesla.Tam se bude popíjet kafíčko,vyhřívat se na sluníčku a kukat na vodotrysk!!!

Okomentovat

♥ Děkuji za návštěvu ♥