neděle 12. června 2011

..pokračování..

... tak.. oběd uvařen i sněden :-) slepice dopadla skvěle- chutně .-)* a došlo nakonec i na moučník .. Už asi 2 roky slibuji p. L. rebarborový koláč.. a tak jsem dnes jeden z receptů vyzkoušela ( v pekárně jsem zadělala kynuté těsto a pak posypala nakrájenou rebarborou, vrstvou vanil. a skoř. cukru a nakonec padla dorobenka) sama jsem už slupla 3 kousky hihihi a i p. L. jej chválil, takže ho zařadím do připravované domácí kuchařky.... ( rozumějte... jen taková soukromá pidi-kuchařinka, do které vkládám naše oblíbené recepty, přidávám fotky a později nechám vytisknout jako fotoknihu .-) *)
Tak budu mít vše krásně pohromadě .-)
Jinak hlásím zvládnutí další látky...tudíž si mohu zapnout jako kulisuVraždy v Midsomeru .-) a chystám se na žehlení asi 4 praček hahaáááá...
Ale nyní ještě vyberu nějaké fotečky... sama nevím co to bude...

tak třeba tyto.. vždy mne fascinuje... rozkvetlý Rožec.. a hra slunce.. tentokrát sluneční paprsky lechtaly listy vína..., které se plazí po pergole



Mějte nádherný zbytek neděle...
snad si ho užijete lépe než já u prádla s žehličkou v ruce .-)

3 komentáře:

Laraffa řekl(a)...

Úžasná zahrada, už se těším, až to i u nás bude trochu víc větší a vyšší, teprve jsem vloni jsem začala zakládat okrasné skalky, teda kecám, krom té první, ta už tu je dýl.

Unknown řekl(a)...

Zuzi, to je nadhera ty fotecky. S tou kucharkou je to vyborny napad, mozna ti ho ukradnu jako darek na vanoce, nevadi? A jeste neco, pises ze studujes. Smim se zeptat co? Jsem zvedavka zvedava. Krasny den, Katerina

Susie řekl(a)...

Larafaro, určitě se dočkáš, já byla vždy netrpělivá hlavně u buxusů a dnes už jsou přesně dle představ .-)
Katko, kuchařka ve Tvém podání bude jistě skvostným dárkem*** stačí se podívat na tvé kuchařské umění a je jasno ***.. studuji na Zemědělské fakultě, obor Trvale udržitelné systémy hopsodaření v krajině. Je to dlouhý název, co :-) v podstatě je to o zemědělství, zvířátkách, pěstování a to přístupem, který zachová a uchová diverzitu... a prostě zdravou přírodu pro stávající i budoucí generace...

Okomentovat

♥ Děkuji za návštěvu ♥