středa 20. července 2011

něco ke čtení***

Venku zataženo, občas sprchne.. nejlepší čas na knížku .-)***
        
                Dnes Vám představím tu mou - co právě čtu .-)

                                 je o Itálii
                                 
                                      tentokrát z pohledu Češky, která měla možnost poznat

                                                   tuto krásnou zemi díky své lásce, a to hlavně z Říma...

najdete v ní plno zajímavých postřehů a lahodných receptů *** krásně se čte a kdo máte slabost pro Itálii...jako já hihihi... přečtete ji jedním dechem .-)***
Říkal jsi ti amo, Eva Rýznerová



druhá kniha, kterou Vám ještě představím je z další oblíbené destinace.. a to Fr. Provence .-) Jak vidíte v košíčku*** a nakonec něco pro zahradníčky... Tuto krásnou knihu mi přinesl můj novomanžílek...
a je skutečně krásně udělaná***


Přeji Vám příjemný večer,
lehký vstup do zítřejšího dne
a já se jdu zavrtat s knížkou pod deku
.-)*

4 komentáře:

Januška řekl(a)...

Zdravím zraněnou novomanželku :)Obě knížky vlastním a i nějaké další od P.Mayle. Z podobného soudku bude i kniha Skoro Francouzka...jsem hrozný hraboš přes knihy,jen jsem zvědavá, zda je všechny stihnu někdy přečíst ha,ha.Teď po večerech příjemně relaxuji, mezi malováním celého bytu-fuuuj,nad Ivankou Devátou - Dívám se okolo. Knihu Zahradní květiny neznám, ale díky mému vystudovanému oboru zahradnictví, jich taky dost s touto tématikou vlastním :)))Tak hezké čtení a kurýruj se!

Susie řekl(a)...

Januško, P.Mayleho jsem ještě nezačla, ale těším se .-)Přeji zdárný konec při malování a posílám pozdraveníčko***

Anonymní řekl(a)...

Jéééééjej,další pěkné knížky. Už objednávám....
Anna

La Cuoca řekl(a)...

Jů, dobrý den, děkuji za doporučení knížky od mé maličkosti - v košíčku jí to moc sluší, a navíc vedle Petera Mayla, u jehož knížek jsem se za bříško popadala a slintala :) Vážím si toho, že se vám knížka hezky čte a právě kolaboruji s múzou na pokračování :)

Okomentovat

♥ Děkuji za návštěvu ♥