středa 27. července 2011

Po_svatební oslava se sousedy..

Byl to ten den, kdy se mi díky koze Róze a své neopatrnosti podařilo sebou seknout a prodloužit si tak dovolenou...  v každém případě nic nezabránilo tomu, abychom se při oslavě naší svatby od srdce zasmáli, pojedli, popili a nakonec vypustili do nebe lampiony štěstí.....

důležité bylo, aby si každý pár pěkně sesedl  .-)
jako hlavní chod se podávalo krásné, voňavé, velké, vepřové koleno a každá dvojice se s ním měla popasovat po svém .-)***

kolena jsem nejdříve uvařila ve vodě s bobkovým listem, novým kořením a pepřem  - až pak se namarinovaná s česnekem dala péct...


když se setmělo... došlo na vypouštění lampionů štěstí.... náš měl tvar













postupně jsme sledovali jak se naše velké, papírové srdce zmenšuje a zmenšuje, až z něj byla vidět pouhá čára na noční obloze,  snad se stalo hvězdou, součástí vesmíru, aby nám mohlo splnit naše  Přání

Přeji i Vám
ať se splní všechna přání,
která ve svých srdcích ukrýváte
nikdy nepřestaňte věřit
***

13 komentářů:

Iva řekl(a)...

Přeji ti dny splněných přání.
Iva

EvikHolik řekl(a)...

jojo taky mám přání...být vaší sousedkou :-D..mňam

Unknown řekl(a)...

Zuzko, jsem sice po obede, ale ted jsem dostala hlad. Veprova kolena miluji, akorat muj manzel nema rad, kdyz je jim, pac jsou dle nej nezdrava. No nejenom dle nej, ze? Ty lampionky nemaji chybu, a tak mi nezbyva nez poprat, at se Vam ty vase prani opravdu splni. Krasny den, Katerina

My Home Style řekl(a)...

Jeee, to vypada krasne....uplna a la "toskanska" hostina:)Je videt, ze Vam sousedske vztahy kvetou :) HODNE STESTI !

Lennka řekl(a)...

Zuzanko, můžu u Vás bydlet? :-)))

marionneta řekl(a)...

Zuzí, já bych klidně bydlela i ve stanu a k vám chodila na stravu :D :D . Přeji krásné příští dny! P.S. Hlasuju jak o život, protože vy i Lennička si to moc zasloužíte!!!
Zdravím!

Susie řekl(a)...

Sluníčka moje, mnohokrát Vám děkuji ze srdíčka za přání i podporu v hlasování*** budu se opakovat, ale jste všechny taaaak mooc fantastické...opravdu mi došla slova****

Susie řekl(a)...

Marionetko, Leničko, Evíku stěhujte se :-))***

Včera donesl Ládík košík hřibů ... dnes i na zítra je houbová omáčka s hovězím a houskovým, houbová bramboračka :-), ze včera je tu řežábek a jako dezert jsem podávala pohár z kokosového pudinku,piškoty, nanukáč míša, šlehačka a granko .-) doporučuji.. byla to ňamka .-)

Krásné dny všem přeji***

Lennka řekl(a)...

Zuzí, tak já už se balím :-)) Ne vážně, dala bych si všechno, já měla dneska houbovou polívku a Viky mi řekla, že babička jí dělá lepší, ta dětská upřímnost :-) Ale co já si ji sním sama :-))
Krásný večer :-*

Januška řekl(a)...

Chci být Zuzčinou sousedkou!!!! Zuzanko taky jsem ti poslala hlasy do soutěže-vypadá to nadějně :)

Fleurette řekl(a)...

Ahoj Zuzi, nestačím Tvé příspěvky sledovat! Máš opravdu zážitky a krásné vzpomínky na celý život a já Ti je ze srdce přeji!!!
Krásný večer:)
Fleurette

Ella řekl(a)...

Je ja chci take byt vas soused ,neni tam neco naprodej? Chodit slavit se sousedama by se mi take libilo.Poustet lampiony vecer muselo byt hezke.

Susie řekl(a)...

Lenni: Dobrou chuť .-)***
Januško: Děkujiiiiii***
Fleurette: Merci*** Ano, máš pravdu***
Elli:podívám se .-)*** PS: jen jeden soused měl strach, že mu právě to naše srdce podpálí stoh... letěl pak chudák jak o závod domu .-)ale dopadlo to dobře .-)

Okomentovat

♥ Děkuji za návštěvu ♥