neděle 14. srpna 2011

H and M..


jak jistě víte řetězec Háemko nabízí nejen módu, ale i kosmetiku...
.. já vždy koukala jen po hadříkách, ale nedávno jsem potřebovala nový lak a také oční stíny, které jsem si omylem vyklepala do toalety hihihi
vybrala jsem lak v barvě pink, který na slunci  změní barvu do korálové... je opravdu kvalitní, krásně se nanáší, nedělá čmouhy... a navíc za příjemnou cenu
to samé mohu napsat i o očních stínech, které jsem si vybrala ve čtyřkombinaci pro kouřové líčení


Dnes už svítí sluníčko
 jupííííí
jdu si vzít rukavice, barvu, štětec a mažu natírat .-)

Přeji vám krásnou neděli, dobrou chuť k obídku a stálý důvod k úsměvu.

5 komentářů:

Lennka řekl(a)...

Krásná barvička! A ty hodinky, ach, byla jsem určitě straka :-))

My Home Style řekl(a)...

Zuzi, musim se priznat, ze vice nez lak me zaujal tvuj prstenicek :)) Ty prsteny jsou uchvatne , wauuu....Petra

Susie řekl(a)...

Holky :-) tak jsem nejspíš bývala strakou :-))
Děkuju***

Anonymní řekl(a)...

Zuzi, ten lak je krásný, korálovou barvu mám moc ráda. ale co mě zaujalo je to, že máš stejně vybočený prostředník na levé ruce jak já. Majka

Susie řekl(a)...

Fakt? Snad to nemá nějaký význam hihihi :-)) na pravé ho mám vybočený taky a snad ještě trochu víc :-)) krásný den***

Okomentovat

♥ Děkuji za návštěvu ♥