úterý 9. srpna 2011

Hortenzie...

Krásný večer *** Jaký jste měly den, milé blogerky? Doufám, že se máte báječně a pokud vám něco pokazilo náladu, pusťte to vesmíru, věřte, že zítra už bude líp .-)
Já se dnes těšila domů. Na zahradu. Potřebovala jsem zarýt ruce do země, odevzdat a načerpat novou energii. Miluji to. Vyplela jsem záhony a skleník v užitkové a trošku zkulturnila vítací záhony .-)
Zasadila štědřenec a olivoník .-) Počásko mi přálo, rychle jsem nakrmila havěť, vypustila Amira na louku a začla pravá aportovačka, honička a blbnutí dokud jsem popadala dech :-))  
Nyni už jsem po večeři. Mužíček mi připravil džuveč, znáte? Velká dobrota! Ale nyní už fotečky ze včera.
Nafotila jsem malé deko s hortenziemi, zkouším zda už budou k sušení. Zatím to vypadá, že to klapne .-)



slepička z KIKU
ve slevě á 29,- Kč .-)







Krásné sny***
***  a já si jdu zalézt s knížkou : Andělé v mých vlasech



Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Děkuji za návštěvu ♥