neděle 18. září 2011

Deko..

Na sobotu hlásí jasno - tak to se budu ještě věnovat zahradě a v neděli až bude lejt, sednu ke stroji a ušiji nové šálky. Ve vzduchu také visela sobotní procházka na vyhlídku, kde byl sraz s vedlejší vesnicí. Přesněji jejími obyvateli.
A jaká byla skutečnost?
Sobotní ráno propršelo, ale naštěstí jen to .-) v klídku jsem uvařila ( krůtí řízky s bramb. salátem) a obídek již servírovala venku. Nevím, bylo - li to prudkým sluncem - nebo plným bříškem, ale natáhla jsem se na lavici pod pergolou a usnula hihihi .-)
Vzbudil mě až mužíček a přemluvil k procházce za dobrým pivem a klábosením se sousedy. Nejradši bych spala dál, sluníčko hřálo a mně se chtělo lenošit .-) , ale nakonec jsme vyrazili a musím konstatovat, že se sousedské setkání vydařilo.
Dnes nám počásko ještě přálo, a protože jsem se inspirovala vašemi podzímními dekoracemi - milé blogerky, nedalo mi to a udělala také pár změn.
K dekoraci jsem využila koudel, kterou jsem si nasbírala po seči lnu. 


nika ještě čeká na štuk a nátěr...

druhá nika -pod pergolou


usušené hortenzie nechávám v interieru vždy rok, když je nahradí nové, je čas  - stávající vyhodit
tentokrát mi jich bylo líto,
umístila jsem je tedy ještě ke vstupu do chalupy
zvoneček přišel již dávno o šňůrku, nahradila jsem ji stuhou ve vínovém káru, aby ladila s okolím

zárubně dvěří jsem před pár týdny natřela na červeno-hnědý odstín a vylepšila i číslo popisné,
dnes jsem dodala girlandu z psího vína
a na okna udělala věnečky

muškáty zatím ponechám, stále nakvétají

Nyní si již hovíme s panem L. u telky, zapálila jsem svíčky s vůní vanilky, které osvětlily krásnou ovečku - dárek od milé a drahé přítelkyně Leničky.


KRÁSNÝ VEČER
Susie


7 komentářů:

Lennka řekl(a)...

Ahoj Zuzí, měla jsi krásný víkend a ty dekorace, tak jak to umíš jen Ty, nádherný kombinace. Poštovní schránka je naprosto nádherná a pasuje k Vám . Věnečky a girlanda, nádhera. Přírodní, krásné... Máš pro to cit, moc se mi to líbí.
Pusu Lenka

Susie řekl(a)...

Leničko, večer přišel takový fičák, že nechci vidět co z věnečků zbylo. Děkuji Ti a přeji krásný den, však si písneme .-)*** Moc objímám

Anonymní řekl(a)...

Zuzi,
musím říct, že koudel a dekorace na ní vypadají moc pěkně, vlastně jsem snad ještě koudel neviděla. Asi to bude tím, že u nás se len nepěstuje.... :-)Letní večery se nám už taky odstěhovaly a ty nastávající budou jako stvořené pro světla svíček. Už se na to těším.
Přeji Ti pěkný den. Maggi

My Home Style řekl(a)...

jeee, ja bych taky chtela takovou postovni schranku, ta je uzasna:) Krasny den.
Petra

Lenka včelka řekl(a)...

Ahoj Zuzí,
máš to jako vždy krásné. Přesně můj šálek kávy. Ten drátěný košík, zvoneček, vyzdobení dveří... Paráda :-) Jsi šikulka. Měj se sluníčkově i když je upršené počasí. Pa L.

Susie řekl(a)...

Maggi, krásně jsi to napsala .-) každý okamžik, období - má své kouzlo*** Krásný den a krásné večery při svíčkách***

Peti, Leni *** krásné dny a děkuji za milé komentíky***

Môj život na predmestí řekl(a)...

úžasné dekorácie,prajem vám príjemné popoludnie
:-))

Okomentovat

♥ Děkuji za návštěvu ♥