sobota 24. září 2011

Dnešní den..

uuuuuuuuuuuuuuuuf .... tak takhle se právě cítím po dnešním dni, ale k tomu "uf" ještě náleží endorfiny  navozující pocity štěstí .-)
Dnešní den jsme s panem L. věnovali budování. Vlastně jak jinak - hihihi.. Než jsem ukuchtila oběd  ( pečený krůtí skelet - na obíračku na houbách s bramb. kaší  a upekla švestkový koláč), L. se pustil do dostavby kozlince a plotu. Kozlinec jsme zvětšili z původních 4 m2 na 22 m2.. tento má i 2 okna, protože se bude kozlinec  ještě dělit na část pro ženy - tedy kozy.. a druhou bude obývat pan kozel... každý bude mít své vlastní okno .-)



a zde již výsledky  - mé dopolední činnosti
+ nasušené houby (ty jsem nefotila)  .-) a švestky

odpolední slunce mě vytáhlo ven, popravdě - tahat nemuselo, protože pobyt venku naprosto miluji
pustila jsem se do plení jahod a velmi se nasmála okupantům v podobě Roziny a pana kouhouta, který mi toho měl tolik co říct - zakokrhat a já ho s radostí napodobavala, načež se přidal další z mladých kohoutků  a myslím, že kdyby to někdo slyšel, odvezli by mě rovnou k Chocholouškovi



na fotce dole vlevo.. se pase Elís s Tadeášem...... jediné Rozině nesmí nikdy nic uniknout a tak už zas visí na plotu a čeká co jí hodím... .-) miluje jahodníky...


Další mé hrabání v zemi pokračuje pletím vítacích záhonů a sázení tulipánů, některé jsem koupila a také využila rozmnožení vlastních zakrslých...


Slunce pomalu zapadá, ještě vysmejčím ve stodole a sedáme si s mužíčkem a našimi miláčky na zápraží. On své pivko a já se láduju koláčem :-))
Ještě sebrat prádlo a vyprané pověsit. Těším se až si budu moc sednout a dát sklenku vína. Sebrané ještě vyžehlím. zdolám nádobí - naštěstí jen nastrkám do myčky .-) vyluxuju ( ach ty věčné chlupy z Kucína, vrrr!)...poklidím a konečně si tu sedím.. s panem L... sklenkou vína... a končím svůj dnešní příspěvek.. za chvilku zaklapnu laptop... a....

krásnou noc zlatíčka

10 komentářů:

Lennka řekl(a)...

Zuzí teda Vy jste dneska udělali kus práce, klobouk dolů. A švestkový koláč miluju, jen já ho nedělám, začnu umývat švestky a pak mizí a mizí, a na koláč už nezbyde :-)) Já se zítra chystám taky péct, ale to já velmi nerada, mnohem radši vařím, tam mohu víc použít fantazii:-)
Posílám pusu a přeji krásný večer :-*

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Zuzko, ta tvoje energie je přímo nakažlivá (dopíšu komentář a jdu tedy umýt to nádobí, když to tu čtu :-)). Znám hodně málo lidí, kteří tak jako ty milují život a umí ho prožít. Jsi mojí inspirací. Přeji ti krásný večer a slunečnou neděli, já jdu udolat ty resty, ať se tu nemusím červenat. Ahoj, HanaL.

Iveta Ivetule Hochmanová řekl(a)...

Zuzko, tvůj blog jsem objevila včera a jsem tomu ráda! Jsi dušička, která dokáže i z obyčejného dne udělat svátek. Když si pak člověk večer sedne a přemítá co všechno se událo a je spokojený jak krásný den zase prožil. Miluju to! V současných sluníčkových dnech to jde celkem snadno i mně. :-)
Krásnou neděli! Iveta

Bíba řekl(a)...

Zuzi vy jste prostě anděl.I z obyčejných věcí vykouzlíte krásu,že z toho dýchá nádherná pohoda.Závidím Vám zahradu,taky bych byla ráda venku a rýpala se v zemi.Ale snad na jaře se taky dočkám.Děkuji za Váš blog.Užijte si den.Věra.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Zuzi,
tak to byl dost plodný den, že? Ale ta radost, co Tě pak čeká.... Uvědomuju si, že když člověk dělá všechny věci, které mu den přinese ne protože musí, ale protože chce, tak je to radostnější a jdou lépe zvládnout.
Měj radostný celý pracovní týden.
Maggi.

Susie řekl(a)...

Sluníčka, děkuji vám všem za krásné komentíky. Život nám nabízí tolik krásného,a když si dokážeme najít to pravé - pravé pro nás a prožít si to naplno, pak je to nádhera. Vždyť právě z toho se život skládá. Nyní čtu 2. díl Francouzek, tento se jemnuje Fr. umí žít. Jakoby mi mluvily z duše. Také jsem požitkářka, požitkářka života :-)jen s malou vyjímkou :-)jablko pro mne není dezertem, a když si mohu dát koláč, nestačí mi 1 kousek, ale 1 plech hihihi...

Hani L: dnes,abych šla na inspiraci zase já...
.-) doma mě čeká další koš prádla a nádobí ze včera také :-))

Leničko: já teď hlavně suším, L. je chce naložit do rumu a obávám se, že budu muset při peckování začít pískat, jinak taky nezbydou hihihi

Ivetko: JSOU TO, ale krásné dny, že .-)Miluji, když vidím jak něco vzniká, těším se na výsledek a činí mi obrovskou radost, když vidím za sebou kus práce, něco se zlepšilo, vylepšilo... a nebyla to firma, co dělá zahrady.. nebo hotový budník, který se dá postavit na místo, ale naše ručičky, naše duše a láska... otisk naší podstaty... A to mě moc baví*** Radši tu zahradu 10x překopu - omyl-pokus než dojdu k výsledku, ale bude má :-))

Věruško:určitě ano .-)***

Maggi: a o tom to je :-)***

MÁM VÁS RÁDA HOLKY*** Vy víte.... .-)***

Ilona Ř. řekl(a)...

Zuzí,
z tvého příspěvku opět čiší ta pohoda s kterou s panem L. zvládáte i ty pracovní víkendy :-)
Kozičky budou mít bezva bejvák ;-)
U nás se o víkendu výletovalo, to se jinak nedalo, když bylo tak krásně ;-)
Zatím nemám svůj dům , zahrádku , ale vše už brzo bude a tak už se na to také moc těším :-)
krásný slunný pracovní týden ♥
Ilona

Amelie řekl(a)...

Vy jste tááák pilní. Krásné fotky a koza na plotě mě pobavila:-) Hezký den.

Reia Aria řekl(a)...

Zuzi já bych už snad brala i ten kozinec!:-) Jsi dokonalá žena, navaříno, napečíno, vyšperkováno, uklizeno, postaveno... Koukejte si taky pořádně odpočinout! Užívejte kouzelného podzima na samotě u lesa:-*

Susie řekl(a)...

Sharinko, už mě zbrzdilo zablokování krční páteře, ale dnes už je líp .-) a těším se na zítřek - volno, volníčko :-)) a má být sluníčko :-))

Ilonko, tak bych ráda výletovala*** :-))

Amelie, koza Róza schodila pana L. ze štaflí, protože jí sbíral její oblíbené švestky :-))

Okomentovat

♥ Děkuji za návštěvu ♥