čtvrtek 8. září 2011

PODĚKOVÁNÍ

.... mé milé.. chtěla bych vám tímto poděkovat za podporu, kterou jste nám věnovaly při hlasování o "SVATEBNÍ FOTKU ROKU 2011"... nemrzí mě, že jsme nakonec při sms hlasování neuspěli, protože my jsme vyhráli již dávno před tím. Vyhráli jsme jeden druhého, vyhráli jsme náš neopakovatelný den D, který bude stálou a dokonalou vzpomínkou našeho života. Velmi mne dojala vaše upřímná přání, která jste dokazovaly svým hlasováním, sezením u PC a klikáním.. dlouho jste nás držely na předních příčkách.. Přičítalo se mnoho a mnoho hlasů... až několik přes 20.000.... co jsem naposledy zaznamenala.... DĚKUJEME....***

Dnes bych ráda, aby se místa otočila... a já budu ta, která potěší někoho z vás. Nejradši bych obdarovala všechny, ale to není v mé moci. Dovolila jsem si tedy vybrat 3 dárky, které bych chtěla věnovat 3 vylosovaným andílkům. Losovat budu z autorů komentářů pod tímto příspěvkem Podpoříte nás?

Nechci udělovat dárečkům pořadí... 1.-3. místo... jen se nechám při losování vést andílky... však oni mi dobře povedou ruku a každý dárek nakonec poputuje ke správnému majitel-i(ce)

Kniha od Lorny Byrne - Andělé v mých vlasech , je krásná, otevírá nám dvířka k poznání, utěší i rozpláče, dá nám pochopit... tuto knihu by si měl přečíst každý, myslím, že by se mnohé změnilo ... mohlo změnit*** - těším se, který andílek má tuto knihu dostat - protože náhody neexistují .-)

dotek v podobě olivového mýdla na dřevěném podstavci - něco málo ala TOSCANA .-)

osobní šála z mé dílny_ zn. Ritazuzu .-) je hebká a dá se nosit ve všech ročních období


Losování již zítra .-)

10 komentářů:

Eva řekl(a)...

Milá Susie, tento článoček je potvrdením toho, pred čím budem vždy sklaňať klobúk dole-stále existujú ľudia, ktorí dokážu rozdávať radosť nezištne..... aj keď som sa sama súťaže nezúčastnila, už teraz sa teším spolu s výherkyňami na krásne darčeky
pekný deň
Eva

Bíba řekl(a)...

Zuzí,máte úplnou pravdu.Hlavní je, že jste vyhrála to životní štěstíčko a že jste na všechno dva.Ať se Vám daří ve všech směrech a přeji krásný den.Věra

Anonymní řekl(a)...

Zuzi, to mě teda ale fakt trošku mrzí, že jste nevyhráli, protože jste si to opravdu moc zasloužili, ale jak píšeš, vyhráli jste mnohem víc. Co je proti tomu věcná výhra? NIC. Přeji krásné dny a šťastnou ruku při losování, protože, jak sama píšeš, náhody neexistují.Majka

Anonymní řekl(a)...

Zuzí,
moc ráda brouzdám na tvém blogu a čtu tvoje krásné příspěvky .
Máš pravdu Váš den D s panem L byl naprosto dokonalý , máte z něj úchvatné fotečky !
A jsem přesvědčená, že jste vy dva jste si byli souzeni !
I když Vás znám jen virtuálně , mám kolikrát pocit jako bychom byl naladěni na stejné vlně :-)
Tak ať je u Vás doma stále vše , tak jak má být !
A ať tvé milé dárky potěší právě ty pravé blogerky ;-)
P.S. Snad nevadí tykání ;-)
Ilona D.

Jolana řekl(a)...

No, sice jste nevyhráli, a fotky jste měli úplně nejhezčí! Ať máte nej i zbytek života :)
Jejda "zbytek" zní divně, ale jiný slovo mně nenapadá ;)

Susie řekl(a)...

Jolanko, zbytek života - pokud nám bude dovoleno, prožít jej společně, společně zestárnout - pak to bude to nej, které jsi jistě měla na mysli, děkuji***

Ilonko - tykání je skvělé :-))*** však se také říká, že vrána k vráně sedá... svůj k svému... tak se i stejně nalazení lidé nacházejí...*** to je energií a vibracemi, které vysíláme*** Máš pravdu - i já věřím, že jsme si byli s panem L. souzeni...možná i vím*** neb ..., ale to už nechám vesmíru .-)*

Majko,přesně tak.. nic není náhoda a jak říká má kamarádka Rosienka: "Vše je tak, jak má být." Nic Tě nemusí mrzet, třeba tě potěší zpráva, že autorka fotografií vyhrála 1. místo v čb. fotografii a tentokrát byl porotcem opravdu profík, známý fotograf jehož názor má váhu. A to je pro mne velké zadostiučinění vůči Leničce a hloupým názorům v diskuzi.Protože naše fotky jsou skutečně BEZ retuše a vyumělkování - spousta lidí neuvěřilo okamžiku, který jsme tam prožili, myslí, že to bylo naaranžované apod., ale my víme jak to bylo a to nás moc hřeje v srdcích, vše je skutečné.. autentické... ani jsme nevěděli kdy Lenička cvaká, protože její fotoaparát je velmi tichý společník .-)

Věruško i Evičko - děkuji moc... jsem dojatá***

Anonymní řekl(a)...

Zuzí, k Tvému článku není co dodat, napsala jsi to krásně.
Přeji vám dlouhou, šťastnou procházku společným životem. Lenka vám to krásně zdokumentovala

Pa Danuš

Denisa řekl(a)...

Zuzi... nevadí, že jste nevyhráli ... ale pro mě jste měli nej a nej fotky ... přeji Vám oběma dlouhou společnou cestu životem ... Denisa

Lennka řekl(a)...

Zuzanko moje zlatá, jak píšeš, máte tu nejkrásnější výhru, sebe, Vaší lásku... Jste úžasný pár a my víme, jak to všechno bylo, takže ať si kdo chce, co chce píše, my jsme prožili nádherný den, bez retuší a aranžování ;-) Krásný nenahraný svatební den, na který nikdy nikdy nezapomenu a vím, že už ani nezažiju ;-)
Pusu Lenka

Anonymní řekl(a)...

Zuzi, to jsem moc ráda, že Lenka vyhrála. Bylo mi právě líto i to, že by její talent nikdo neocenil a hle, ocenil. To je paráda. ty fotky jsou totiž opravdu neskutečně krásné. Majka

Okomentovat

♥ Děkuji za návštěvu ♥