čtvrtek 13. října 2011

Kombinovat, vrstvit ....


už tu dlouho nebyl žádný outfit, tento týden jsem zavítala do Lindexu a neodolala těmto dvěma kouskům


krásné barvy a hlavně úžasné materiály

a zde již má kombinace



tyto šaty v řeckém stylu jsem našla tamtéž a navíc ve slevě .-)
jsou z krásného, splývavého materiálu, kousek pod prsy se stahují do mašle a mají krásné vlnkaté lemování
uznejte, že za 345,- Kč jsem je tam nechat nemohla .-)

Venku se pěkně ochladilo...
měla bych se podívat po teplé bundě .-)

A jak jste na tom vy s doplněním podzimního šatníku?

Nějaké tipy?

Krásný večer

5 komentářů:

Lennka řekl(a)...

Zuzí, parádní úlovky, skvělé kombinace, tak jak to umíš jen Ty ;-) Jak víš, taky doplňuju podzimní šatník a chybí mi botky, což brzy doženu, doufám, že zítra :-))
A dneska jsem si na Tebe vzpomněla, tedy já na Tebe myslím pořád :-)) Koukala jsem se na film Rozvod po francouzsku a tam jedna hrdinka říká, že ve Francii mají spousty výrazů pro šátky, a ukazují, jak se dají různě nosit. Což my jako milovnice šátků a doplňků uvítáme ;-)
Krásný večer, pusu
Lenka

NikAntik řekl(a)...

Ahoj, du machst super Fotos und kombinierst gut mit deiner Kleidung. Zum griechischen Kleid: ein Basic aus feiner Spitze und vielleicht tolle Strümpfe? Suche einmal bei www.funnylegs.de - vielleicht gibt es da chice und passende warme Strümpfe dazu? Ein grosses Schultertuch aus weicher Wolle in nougat-braun?? Nur so Ideen..... Schönen Abend, Nik

Susie řekl(a)...

Liebe Nik, danke fuer den Tipp mit Struempfe, du hast Recht, dort sind so viele schoene Varianten.. und die warme Str.- WHAU!..Na und ein grosses Schultertuch, kann ich mich auch vorstellen*** Super Ideen** Schoene Tagen***

Leničko, se budu červenat :-))těším se na výběr bot, doufám, že pak ukážeš na blogu .-) Rozvod po Francouzku - tak na ten se podívám .-) Já nyní čtu 3. díl Francouzek a musím říci, že jsou to všechno skvělé knihy, které mě baví... myslím, že se to stupňuje, protože v každém dílu je více a více prostoru i pro módu a jiné tipy .-) než jen co se týče jídla. Musím říci, že mi autorka mluví z duše...***

Anonymní řekl(a)...

Hezký den Zuzi, teda s tímhle příspěvkem jsi udeřila hřebíček na hlavičku, protože já teda fakt na sebe nic nemám. a ty tvoje botky jsou tak krásný, takový by se mi líbily. No a o tvým citu pro kombinaci oblečků, to nemá cenu ani psát, to by mě nenapadlo ani náhodou. Majka

Anonymní řekl(a)...

Hezký den Zuzi, úplně mě tohle téma přišlo vhod. Tak já mám jen ty botky, bílé vyšší, ale se stejným podpatkem jako ty tvoje a teď potřebuju všechno od bot výše. Kabát, punčochy a něco pod ten kábát. Mám v rámci pracovních úspěchů pozvánku na recepci a teď jsem z toho docela hotová. Starám se jen o práci a o rodinu. Sem k tobě chodím odpočívat:-) Hadříky mám jenom sportovní a šatičky mám pouze letní. Nevím, co se nosí, aby to bylo trochu elegantní a repre a zároveň to nestálo moc peněz, protože to asi vezmu jednou. Než to budu potřebovat po druhé, tak to už nebude rozhodně in:-) Iva

Okomentovat

♥ Děkuji za návštěvu ♥