sobota 29. října 2011

Tip na textilní stuhy

"V Rossmannu mají krásné stuhy!" Sdělila mi má kamarádka Pavlinka a rozplývala se nad jejich krásou. Nelenila jsem a běžela se přesvědčit. Nelhala ( ona nikdy nelže .-) ) Nakonec jsem se při nákupu nerozjela jako ona a odolala stuhám s anglickou kostkou a vyšitou sobí hlavou, červenému káru s vyšitými sněhovými vločkami, nebo dalším překrásným motivům v béžovo-modré. 
Rozhodla jsem se pro koupi vínové klasiky - kára, která sluší mé kuchyni i koupelně celoročně.
Ach TY VÁNOCE! Tak jednu .-) přihodila jsem lněnou s krásnou, vyšívanou vločkou a byla na sebe pyšná, že jsem odolala většímu pokušení.


A jaká bude vaše volba?
.-)

KRÁSNÝ VÍKEND


5 komentářů:

EvikHolik řekl(a)...

ještě že mám Rossmanna z ruky..modrobéžové bych neodolala :-). Hezkou sobotu.

marionneta řekl(a)...

Ahojky Zuzko!
Zrovna dneska jsem přemýšlela, kde bych takové pořídila a ejhle! A ta vločková, ta je, panečku! Jen ten Rossmann mám daleko, spíš v nedohlednu :). Přesto děkuji za tip a přeji krásné dny Tobě i panu L. !
Zdravím!

Ilona Ř. řekl(a)...

Zuzí,
a nejen v Rossmannu , ale i v OBi už mají stuhy - neodolala jsem té široké kárované ;-) , vlastně tam už mají Vánoce . Běžte se podívat sami a radi vemte s sebou i kreditku ;-)

Lennka řekl(a)...

Ilonko, tak už vím, kam nemám chodit :-))

Susie řekl(a)...

:-)) Také si od teď dávám zákaz kamkoliv chodit! :-))

Okomentovat

♥ Děkuji za návštěvu ♥