neděle 6. listopadu 2011

Bazárek

***Krásný den mé milé***

Nevím jak vy, ale já když vidím zajímavý kousek, dekoraci do interieru, neodolám.
Občas se mi díky dárkům, sešlo více stejných kousků a
 jeden čas jsem dokonce měnila textil i veškeré dekorace podle ročních období.
Rovněž jsem se dlouho rozhodovala zda volit bílou romantiku či klasický venkovský styl..atd..
Pro mé hobby jsem nechala udělat velkou skříň, kam všechny tyto poklady ukládám,
ale přišel čas, kdy již není síla  - stále vše vytahovat a obměňovat na 100%
Takže jsem se rozhodla udělat BAZÁREK a pustit za zvýhodněné ceny
nějaké kousky do světa.

***Zboží používáním neutrpělo, je v dobrém stavu.  :-)***
Budu postupně vkládat další a další.

Najdete-li kousek, který vás osloví,
napište mi na tento meil Susie
ráda zodpovím i případné dotazy

K ceně je nutné připočíst poštovné dle tarifů České pošty.


perfektní stav, koupené teprve nedávno


skvělý stav

v původním stavu


Postupně budu vkládat další a další...


*** příjemnou neděli***


3 komentáře:

Lucie řekl(a)...

To je skvělý nápad! :)

Unknown řekl(a)...

Zuzko, super napad a pekne zbozi!

Unknown řekl(a)...

Jejku krása,ale tyhle věcičky už jsou asi pryč vid?Michaela

Okomentovat

♥ Děkuji za návštěvu ♥