středa 21. prosince 2011

Luxusní maličkosti...

......vždy potěší.

Na první pohled krásná kabelka.....

ve skutečnosti - úžasný diář od Marianne

Měsíčník Marianne jsem si oblíbila tak před 2 roky. Když jsem si uvědomila, že téměř měsíc co měsíc neodolám a přistane v mém nákupním košíku, rozhodla jsem se pro půlroční předplatné, které jsem před měsícem opět prodloužila.
Výhody:
  • každý měsíc mám svůj oblíbený časopis ve schránce s předstihem
  • za výhodnější cenu
  • vždy s krásným překvapením .-)
  • navíc možnost výběru většího dárku při úhradě předplatného  - tentokrát jsem si vybrala: eau de parfum - Naomi Campbell / Whit Kisses
A právě prosincové číslo mi přineslo tento kouzelný diář v pudrové barvě, jež mi ze schránky přinesl můj miláček - pan L. -)

A nevýhody?
??????

O žádných nevím :-))
Jelikož i obsah vždy stojí za to .-)

1 komentář:

Unknown řekl(a)...

Tak ten diářěk je jedním slovem PŘEKRÁSNÝ!Michaela

Okomentovat

♥ Děkuji za návštěvu ♥