čtvrtek 5. ledna 2012

Ahoj holky...

.. tak mi opět vypuklo zkouškové, do toho práce a vše kolem... no.. moc toho času na další ( třeba blog a lítání po slevách .-)*  ) nezbývá..., ale jsem ženská co se ráda čančá a je třeba si dělat radůstky, že .-)

Dnešní příspěvek zasáhne malinko do Vánoc - pod stromeček..

Představuji vám mou novou peněženku - dárek od švagrové, která skvěle ladí s prstýnky i novým náramkem, kterému jsem neodolala v Bijou Brigitte .-) Jen mě mrzí, že již neměli náhrdelník z tohoto setu. Design zirkonových kuliček totiž naprosto miluji.
Je tak šmrncovní,...
Navíc "perličky" mají úžasnou barvu.. nejsou ani zlaté, ani pudrové... občas v nich probleskne zelená...




A jak se máte VY? V prvním týdnu ledna .-)***

Nyní jdu udělat polévku ze silného vývaru .-) Opět se o mě pokouší bacily...vrrr, ale se nedám .-)

Mějte se báječně***


6 komentářů:

Lezarts řekl(a)...

Moc "noblesní", to potřebuje zaručeně i náhrdelník!
Čančání zdar a virům zmar:-D

Susie řekl(a)...

Lezarts, děkuji.. už na zmaru virů pracuji :-)*** čančání miluji :-)) Je tak krásné býti ženou .-) Po náhrdleníku koukám dál, uvidíme zda mi bude přán :-)***

KRÁSNÝ DEN***

Lennka řekl(a)...

Nádhera! Náhrdelník musí být, to je jasný :-)) Seženeme :-))

Bacilákům vyhlásíme válku, chtělo by to mráz a spálit je ;-) Nebo dobrou slivovičku :-)

Janee řekl(a)...

Zkrátka nóbl záležitost. Fakt moc hezký! J.

Natália řekl(a)...

ten je naozaj krasny, perlicky milujem ...:->

Unknown řekl(a)...

Nádhera!Michaela

Okomentovat

♥ Děkuji za návštěvu ♥