úterý 13. března 2012

Parmezán...

přiznám se, že jsem mu dlouho nemohla přijít na chuť. Chyba však nebyla v parmezánu, ale ve výběru restaurací, kde mi jej servírovali..
( kdo ví.. , co vlastně servírovali???! )
Nemohu tedy psát o lásce na první ochutnání, ale o zamilovanosti při nalezení toho PRAVÉHO.., ANO
.. už je to nějaký čas,... co jsem objevila správného prodejce této lahůdky .-) a světe div se...
.. včera jsem byla obdarována.. Kdo hádá, že parmezánem - hádá správně :-)) Jistě si dovedete představit mou radost! Sama si dopřávám jen po kouscích..( 15 - 20dkg..) s našimi cenami...  1.100,- Kč /kg..

A najednou mám doma s pár deky celé kilo! (dovezeného z Itálie )***


Krásný večer všem


***Susie***

8 komentářů:

Januška řekl(a)...

Ó Zuzí, tak na ten jsem nikdy v celém kuse nenarazila. Já kupuji strouhaný v pytlícívh v Bille a dávám ho na pizzu :)Mňam!

Anonymní řekl(a)...

Zuzanka tak parmezán u nás doma nemôže chýbať,2-3xdo roka jazdíme do Talianska a vždy si prinesiem cca.500g a cestoviny s ním milujeme na rôzne spôsoby v kombinácií so sušenými paradajkami.Pozerám že máme aj rovnaké korkové prestierania.Zuzi Váš blog je balzam na dušu,taký milý,domácky a útulný.Prajem krásny večer.Jana Z.

Lennka řekl(a)...

Teda to je krásný dar! ;-) Já ho mám moc ráda, taky kupuji jen strouhaný :-)

Ilona Ř. řekl(a)...

Zuzanko,
parmazánu také stále přicházím na chuť ;-)
Mohu ho , ale jen v malém množství .
Tak přeji krásné italské kulinářské hody :-)

Susie řekl(a)...

Januško, na pizze je taky ňam :-).. snad přibude i u nás dobrých prodejců ...

Janičko Z... tak Itálii závidím... v dobrém závidím :-)) Snad se už taky utrhneme od zvířátek a bude dovolená .-).. chtěla bych navštívit právě Itálii.. tak uvidíme :-)) a sušená rajčátka.. ou jé... máš skvělý vkus .-) Děkuji za milý komentík a nevadí, že tykám? ***

Leničko*** :-)

Ilonko, věřím, že přijdeš... tak jako já.. .-)

pavla řekl(a)...

jéééé, že ses dneska nepochlubila :o)))... probíráme šarm Pařížanek a takovou zásadní informaci neprodiskutujeme :o)))).... parmezánek miluju a kdybych věděla, že nevíš, kam "u nás" na něj, tak Tě nasměruju, neb to je moje "droga".... stačí už jen smažené žampionky a pesto a ňamňam.... nebo rajčátková špagetková omáčka - ale na to jsou nejlepší čerstvá voňavá rajčátka a ne ten hnus, co se teď všade prodává :o( .... v pondělí zajdu i s novou hlavou a tentokráte "budem vařit" :o)))... jdu se starat o marůdka ... pa a krásný zbytek týdne a hlavně klidný víkend..... a pozdrav Ládíkovi a "miminkám" :o))) (ráda bych viděla výraz souseda, až "to" zjistí - chichichi) :o)))) pusík

Susie řekl(a)...

Pavlí :-) když ten čas s Tebou tak utíká! :-) znáš mě...jedno zapomínám pro druhé hihihi.. A udělala jsi mi obrovskou radost novým účesem, to byl fofr :-)) ale to je nejlepší :-)) .-) tak ještě hurá nakoupit radůstky .-)a v pondělí se budu těšit, budeme vařit :-)) pozdravy vyřídím, děkuji .. miminka se mají k světu *** zítra je nejspíš pustíme na pastvu, tak je soused uvidí haháááááááááááááááááááááááá
krásný večer a pozdrav marůdkovi ať se mu uleví*** U nás je víkend jasný.. bude se dělat dřevo... haháá L. mě dostal hláškou,že mi k tomu koupí basu piva, řekl to nadšeně jako bych měla dostat diamanty hahááá..

Lezarts řekl(a)...

Bez Parmezánu, ani ránu...:-D

Okomentovat

♥ Děkuji za návštěvu ♥