pondělí 30. července 2012

Nový sestřih

Opět jsem nevydržela a navíc počasí s vysokou vlhkostí vzduchu, které mému účesu neprospívá - rozhodlo...

Zkrátit!


foceno mobilem

a má letošní oblíbená kombinace

žlutá halenka s netopýřími rukávy, bílé kalhoty s nízkým rozkrokem a žluté tenisky.-)
ležérní a hlavně pohodlné..



Včerejší masáž byla fantastická, všem vřele doporučuji, jedná se o masáž nohou, lýtek, stehen, třísel, kde vám krásně rozproudí lymfu ( při této části mě napadlo, jak to asi probíhá při masáži pánů) ... no raději nedomýšlím hihi.. nakonec vás zabalí a nechají odpočívat... závěr opět klidné posezení u konvičky čaje .... Nikdy nechápu, že jejich zelený čaj chutná taak lahodně, zatímco ten můj  - doma připravovaný - jako seno!

Když jsem odjížděla z parkoviště, velmi milá paní - obsluha.. se naklonila do mého okna a přála mi:
" Přeji Vám krásný den, ať vše co budete dělat, co vás čeká  -  ať je to cokoliv -  se Vám vydaří" Kdyby tušila... JAK její slova padla na úrodnou půdu :-)).... ale o tom snad někdy jindy .-)

Doufám, že si užíváte konečně teplých dní .-)
Mějte se nádherně***

Susie





9 komentářů:

Ilona Ř. řekl(a)...

Zuzanko,
moc ti to sluší !
Věřím, že jsi si masáž užila . Já nedávno byla jen na masáži zad a krční páteře / mrška zlobí / a cítila jsem se po ní také velmi příjemně :-)
Ještě ti chci moc poděkovat za tvé módní rady a tipy , je vidět že je to tvá parketa :-)
Krásný den !

My Home Style řekl(a)...

Zůzo, kóča jako VŽDY !!! Vzdyt ty vypadas jak teenagerka, to je fakt nespravedlive ! Jak ty to delas.... To asi bude tim, ze jsi taaaak spokojena :) Hezky den Ti preji . P.

Lennka řekl(a)...

Zuzanko neznám nikoho, komu by slušely chladné i teplé tóny zároveň ;-) Žlutá krásně prozáří, moc se mi to líbí i vlasy ;-)
Pusu
Lenka

Lucie Living řekl(a)...

Zdravím Zuzí, sestřih je super! A krásně to ladí černé vlasy, žlutá halenka a k tomu botky :-) No a masáž , tak tu bych si dala hned!
Krásné dny!

Susie řekl(a)...

Ilonko, záda a krční to je na masáži taky moc fajn :-)*** krční páteř je mrška, moc dobře znám.. Nemáš zač .-) rádo se stalo:-) Krásný den***

Susie řekl(a)...

Hezký den i Tobě Peti, děkuji za poklonu:-).. tak něco podobného jsem zažila u jednoho pana doktora, kde se mnou byl i pan L. hihihi.. a doktor nevěřil mému ročníku co měl v papírech.. Pan L. mu sdělil: " No protože se se mnou má moc dobře!" Na jeho další reakci, že injekce mi bude píchat taky on se doktor zarazil: " Vy jste lékař?" " Ne, ale doma očkuju králíky!" Byla to tenkrát veselá návštěva hihiihi

Susie řekl(a)...

Leničko, žlutá u mě tuto sezonu vede:-) a konečně mám zase místo rousů účes :-) Děkuji*** :-*

Susie řekl(a)...

Luci krásné dny i Tobě.. já bych taky zase jela, musím vybrat další část těla .-)

Anonymní řekl(a)...

If you would like to grow your knowledge simply keep visiting this web site
and be updated with the hottest information posted
here.
Look into my blog post :: source

Okomentovat

♥ Děkuji za návštěvu ♥