středa 22. srpna 2012

Made in Italy

Mám slabost pro keramiku..

obzvláště tu ITALSKOU, která se někomu může zdát až kýčovitá...

ALE..
pro mě a mnohé mé kamarádky JE BOMBASTICKÁ :-)
Když jsem se loučila ( na pár dní ) se svým bráškou, který odjížděl do surfařského ráje na Gardu,..
musela jsem jej ( nebo spíš jeho přítelkyni) zaúkolovat ...
ANO..
úkol byl jasný
koupit keramiku..
 nejlépe tác, mísu, džbán..
a nejlépe vytlačovanou a ručně malovanou, žádné potisky .-)

i motivy jsem upřesnila
 Musím říci, že se úkolu zhostili na jedničku..
Mé nadšení bylo zřejmé, neboť mi ještě druhý den bráška volal a ptal se zda jsem vůbec usla :-))



barevně se hodí nejlépe do obýváku

ALE ráda bych na těchto krásných kouscích i servírovala.-)
příležitost se jistě brzy najde



mísa je skutečně bombastická



miluju její detaily





rovněž džbán



i misky





perfektně ladí s černým kovem

prostě ala
ITALIA




s letošní levandulí






krásný den všem

***Susie***

9 komentářů:

Lennka řekl(a)...

Zuzí, jak víš, já patřím mezi ty kamarádky, kterým přijde bombastická! A vůbec, ale vůbec se nedivím Tvému nadšení, nemá chybu! Mám velikou radost s Tebou, bráška s přítelkyní přesně vědí ;-)A na míse už vidím hroznové víno, které bych si s chutí dala :-)) Nádhera! Moc se k Vám hodí!

Susie řekl(a)...

To je jasné.. až přijedete naservíruji Ti.. vám.. hrozny vína.. a navíc vlastního .-) nebo si ho sama utrhneš .-) Myslím, že brzy nějaký víkend vyšetříme, jen co nebudou řemeslníci .-) Těšíme se moc***

Ilona Ř. řekl(a)...

Zuzí,
i když mám ráda jiný druh keramiky / jednobarevnou / , tak k Vám se přesně tento styl dle foteček hodí :-)
Je moc fajn, že máš takového brášku, který ti dokáže dělat radost !
Měj se moc krásně !

Eva řekl(a)...

Milá Zuzí,
cca 3 roky dozadu obchodík s touto talianskou keramikou sídlil v centre Bratislavy....majiteľ bol talian a bol neskutočne milý....kúpila som si u neho pá misiek s motívom olív....úžasné bolo to,že tá keramika nosila pár základných motívov (hrozno,olivy,kvety,pizza)a z každého druhu boli celé sady - od polievkových mís počnúc,malinké mištičky na omáčky,cukorničky,taniere-proste všetko čo si vieme do jedálne predstaviť....takže si človek mohol stále dokupovať.....no nestihla som....obchodík už nie je-na moju večnú škodu....vidím,že by robil radosť ešte dodnes....
Eva

Unknown řekl(a)...

Já tomuhle druhu keramiky vůbec neholduji,ale ve tvém domovu a ve spojení s tím okolním prostředím je to krása!!!

Anonymní řekl(a)...

Ani bych se nedivila, jestli jsi nemohla usnout :-)) Hodí se ti náramně. Bráška tě má zřejmě dobře přečtenou:-)) ♥♥♥
evice

Daja řekl(a)...

Zuzanko, je to pravá letní, Italská, veselá keramika ,mám ji s olivami na ten způsob,a pak jako listy od zelí je zelená a je to otisk!Také bývá s potvorami z moře což je také bezva!!!!Takže nadsázce zdar!A užívej si veselé Itálie !!!Daja

Lezarts řekl(a)...

To je nápad, jak si ochočit italské podnebí u vás doma, ani člověk nemusí za humna:-D

MartinaK řekl(a)...

Zuzi,
je fajn, že se ti trefili do vkusu. A je fajn, že si to nadšení dokážeš užít a sdílet .-)
MartinaK

Okomentovat

♥ Děkuji za návštěvu ♥