neděle 12. srpna 2012

Slavíme.. aneb ..prostě takový pohodový den .-)


ano..
..sobota ukazovala v kalendáři mé jméno a můj mužíček jelikož byl od čtvrtka doma ( tzn., že nevytáhl paty z vesnice) ...
.. mi připravil již čtvrteční květinové překvapení...
a já si k němu ještě vybrala dlouho obdivovanou kuchařku..
...Deník Dity P..., kterou všem vřele doporučuji..
1) skvěle zpracovaná
2) doprovázená úžasnými fotografiemi
3) i milým povídáním...
4) okamžitě máte chuť jít vařit



v neděli pak přijeli další gratulanti a musím říci, že jsme si užili krásný a pohodový den...
plný smíchu, radosti, legrace...
a nechybělo dobré pití... MOCHITO..
ani sladká tečka .-).. TIRAMISU..
nebo něco slaného .. SLANÝ ZÁVIN S ANGLICKOU A 3 DRUHY SÝRA..
to vše pod pergolou zarostlou hrozny vína..
stačí matáhnout ruku .-)
no jako v Toskánsku
:-))


podoba dárečků mi udělala velkou radost...
avízovala jsem, že jsem omezila konzumaci čokolády..., a že preferuji extra virgin, parmazán a dobré vínko...
netušila jsem, že to nebude pochopeno...s "nebo".. mezi jendotlivými ingrediencemi...
tudíž se stalo to, že moji milovaní hosté.. nepřinesli.. např. dobré vínko nebo parmazám nebo extra virgin, ale
parmazán, extra virgin, vínko a ještě něco navíc... 
 Takže se již nyní těším až jim to budu moci oplatit a s láskou jim vybrat to nej pro ně .-)





vše jednou končí... s večerem skončila i oslavička... , hosté odjeli do svých domovů...
zůstaly jen prázdné talíře...vypité lahve...
a ještě něco .-)
úžasný pocit v duši i na srdci***..
další vzpomínka, pro kterou je krásné žít***


můj milý bratříček odjíždí za pár dní směr Garda...
a já si jdu utrhnout to naše.. české... .-)

krásný den holky
***
Susie

19 komentářů:

Rija řekl(a)...

Zuzanko, dodatečně přeji všechno nejlepší k svátku. Měla jsi krásnou oslavu. Krásný den Rija

Unknown řekl(a)...

Zzuzi, to vypadá na skvělou oslavu. Dodatečně vše nej .... Věra

Lucie Living řekl(a)...

Zuzi, všecko nejlepší k svátku i když trochu se zpožděním, ale vidím, že sis to náramně užila a oslava se vydařila :-) Máš pěkné sety italských specialitek :-)))! Přeji krásný pohodový týden!

Dana řekl(a)...

Zuzi, všechno nejlepší k svátku. Krásně jste si to užili.
Přeji další krásné letní dny:-)

Januška řekl(a)...

Ahoj Zuzíííí, opožděně, ale přece :) já zapomněla, že bylo Zuzanky! Krásné dárečky si dostala. Olivové oleje miluju, teď jsem si do jedné láhve naložila bylinky a budu mít "domácí" kořeněný :)A vůbec si mě nepřekvapila s výběrem kuchařky...čekala jsem , kdy se s ní vytasíš ha,ha,ha...já ji ještě v reálu neviděla, ale taky mě láká. Prý má ale měkké desky, což je dost nepraktické při takové velikosti knihy :( Měj se krásně a užívej si sluníčka a každodenních radostí!

Lennka řekl(a)...

Zuzanko nádherné dárečky :-* Krásná rodinka, a pohodová a milá atmosféra u dobrého moku v krásné pergole (mimochodem mám novou závislost na hroznovém vínu) , no co si víc přát? ;-)

Pusinku
Lenka

DARINA řekl(a)...

DOBRÝ DEN ZUZANKO, NARAZILA JSEM NA VÁŠ BLOG A HNED JSTE MI PADLA DO OKA...STAČIL MI PŘEČÍST JEDEN PŘÍSPĚVEK A VIDÍM ,ŽE JSME NALADĚNÉ NA STEJNÉ NOTĚ...
VAŠE REPORTÁŽ Z NAROZENIN JE ÚÚÚŽASNÁ...MĚJTE PĚKNÝ DEN DARČA

Susie řekl(a)...

Rijuško, děkuji moc... ani jsem ji vlastně neplánovala.. asi proto tak krásně vyšla :-))

Susie řekl(a)...

Věruško, i Tobě díky :-))

Susie řekl(a)...

Luci, děkuji.. no těch není nikdy dost, že :-)) krásné dny k vám do mlejna .-)

Susie řekl(a)...

I Tobě Danuško a děkuji***

Susie řekl(a)...

Januško nic se neděje! Já taky zapomněla :-))My máme s panem L. ve zvyku přát si hned při probuzení... a hádej.. v sobotu se s ním hned po ránu hádám, že mám svátek až v neděli hihihi .-) a to se Zuzana jmenuju hihi .-) Takže klíííd *** .-) hmmmmmmmmmmmmm bylinky v oleji.. to budu muset taky udělat .-) Kuchařku doporučuji.. desky jsou sice měkké, ale zase ne tak.. mně vyhovují.. má krásný formát.. prostě něco víc než jen kuchařka..*** krásné dny :-)

Susie řekl(a)...

Sluníčko, však musíte s rodinkou přijet.. a pěkně si o babím létu hrozno utrhnout.. ještě bude čas na pergolkové vysedávání, popíjení dobrého vínka a Martínkovi musím udělat toho králíka :-)) PŘECIK! :-))

Susie řekl(a)...

Darčo, děkuji za komentík.. jukla jsem.. vždyť já Vám ( Tobě) už dříve jistě psala komentář ke krásnému a útulnému bydlení .-)
Musím si Tě dát do oblíbených .-)
krásné dny

Alča řekl(a)...

Zuzi, tak zpětně všechno nejlepčí :-) Krásné fotečky a spoustu dobrého jídla a pití. Po kuchařce Deník Dity P. také pošilhávám, protože jsem její recepty sledovala už v Apetitu a teď v Albertu ... všecko tam vypadá tak lákavě :-) Horší to je pak ale s tím pečením :D
Krásný den, Alča

BOHDA řekl(a)...

ZUZANKO, VŠECIČKO NEJLEPŠÍ!
KRÁSNÁ OSLAVA.
UŽÍVEJ ZBYTEČEK LÉTA, ŠKOLA SE UŽ BLÍŽÍ.
MĚJ SE HEZKY.
BOHDA

Amelie řekl(a)...

Nádherné dárečky..opožděně vše nej! Krásné fotky.

MartinaK řekl(a)...

Zuzi, dodatečně graguluji k svátku :-)
MartinaK

Anonymní řekl(a)...

Krásné fotečky :-) nedávno mi taky manža koupil růžové víno tady a lahoda :-) není nad takové oslavy s přáteli kor když je to pod altánem s hrozny. ideální atmosféra na akce :-)

Okomentovat

♥ Děkuji za návštěvu ♥