úterý 2. října 2012

Ocenění

Srdečné ocenění pro všechny lidi dobré vůle...

 toto překrásné ocenění na mě čekalo u  Carolinky Mii ...

která mě potěšila, dojala svým komentářem..



srdečné ocenění

... pokud cítíte, že je na světě bytost, která si zaslouží obyčejné a jedno z nejhezčích slov na světě "děkuji", vytvořte nový příspěvek, zkopírujte obrázek, tento text, vložte jeho blog adresu,upozorněte jej na tento odkaz v jeho komentáři a vyznejte se mu. Stačí jedno slovo nebo 100, je to na Vás. Pošlete to 2 lidem, jako symbol dvou rukou, kteří si mají pomáhat. Co můžete udělat dnes, neodkládejte na zítřek. Kdo ví, co bude zítra. Své pocity a emoce co nosíte v sobě, patří světu a lidem kolem nás. Dejte mu - jim je. Děkuji ...

S láskou toto ocenění předávám své báječné přítelkyni Leničce , která se nestala jen virtuální kamarádkou, ale přítelkyní, kterou jsem mohla poznat i osobně a věřím, že těch našich setkání bude více a více. Přirostla jsi mi k srdci Leničko,  za to vše jaká jsi... i Tvá krásná rodina.
pro Tebe



mám - li vybrat druhého človíčka.. pak je to Lucinka..  jejíž blog miluji, těším se na nové příspěvky a vím, že i ona je báječný člověk,
Luci pro Tebe...

***
 
je to již delší čas, co jsem dostala krásné ocenění blogu od
 Věrky   Moc si ho vážím a ze srdce děkuji!!!!
Ráda bych ho předala všem blogerkám za sdílení, inspirace, komentíky, za vše.. co tento virtuální blogerský svět obnáší..
Protože nese i hodně lásky, pospolitosti...
však víte .-)
holky

pro vás








3 komentáře:

Ilona Ř. řekl(a)...

Zuzanko,
gratuluji k ocenění !
Já jsem takéjedno dostala a mám z něho velkou radost !
I já jsem měla možnost Leničku poznat osobně a mohu potvrdit tvá slova, že je to skvělá ženská:-)

Lennka řekl(a)...

Zuzanko moje ♥♥♥♥♥♥♥ Děkuju ♥♥♥

Lucie Living řekl(a)...

Zuzko zdravím a hlavně gratuluji k ocenění, které je zasloužené a taky moc děkuji ! Krásné dny!

Okomentovat

♥ Děkuji za návštěvu ♥