neděle 4. listopadu 2012

Sobotní výlet ...

do Ikei...
 
Již před dvěma týdny jsme měly s kamarádkou naplánovanou Ikeu
 a včerejší sobota byla dnem D. Počásko nám přálo a my nakonec vyrazily ve třech .-)
 
Taková dámská jízda, jaké máme rády :-)
 
Nikdo nám neříká, že už máme jít...  na vše máme času kolik potřebujeme.-)
 Cílem byla Ikea v Haidu ( v Rakousku) spojená i s dalšími obchůdky .-)
 
Jendím z mých cílů bylo okouknout vyhlídlou postel a nafotit si kuchyni, do které jsem se zamilovala při poslední návštěvě...
 
Fotila jsem o 106 .-) a tak se s vámi mohu podělit o ikeácké pokojíky....
vánoční dekorace
i naše maličkosti :-)
 
Připoutejte se, vyrážíme..
 
 
 
 
Jsme tu, vystupovat!!!!!!!!!!!!
 
1. rozchod jsme si nedaly v Ikee, ale v druhé části shoping centra...
holky šly na hadříky
a mě to vtáhlo do úžasného obchodu s bytovými doplňky a vánočními dekoracemi .-)
 
že to musím nafotit, mi bylo jasné
ovšem už ne tak prodavačkám, kterým jsem si raději řekla o svolení..
 
Světe div se! Nedaly mi ho!
Ale to bych nebyla správná blogerka, kdybych se vzdala bez boje .-)
 
Nakonec jsem je ukecala, musela jsem je ujistit, že to není pro žádný podnikatelský záměr..
vysvětlila co znamenají slova BLOG, BLOGOVAT, BLOGERKA..
Kde to žijou?????????? Neznají blogování??????????
Chápete to?
:-))
 
Prosím vstupte.....
a kochejte.. se.. svolení nakonec padlo .-)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
věděla jsem, že si něco musím z obchůdku odnést¨( tedy koupit :-)) )
tyto červené talíře v toskánském stylu
byly jasnou volbou
 
 
dlouho jsem odolávala i těmto obrovským věncům
a nakonec odolala
.-)
 
 
 
při pohledu na knopky jsem si okamžitě vzpomněla na Lucinku,
Luci, jsou tam i ty Tvé motýlkové
.-)
 
a takovýhle plný koš
jich tam byl
.-)
 
nakonec jsem si ještě doplnila červené talíře o šedé
tato kombinace se mi neskutečně líbí
 
Ani má kamarádka Šárinka nakonec neodolala a místo hadříků si také zakoupila tyto krásné šedé talíře a ještě nádherné vintage hrnečky s podšálky
Už se těším na kapůčo .-)
 
 
tak a zpátky ..
třeba ke šmukům .-)
 
 
Verunka a má maličkost
 
 
Také musíme vybrat něco malé Elence .-)
 
 
 
Neměli by ho i na mě????
:-))
 
Dnes mě už bolí záda...
půjdu se s panem L. natáhnout k telce .-)
 
přeji vám pohodový večer....
 
a slibuji pokračování ...
...nafocené ikeácké pokojíky
i doma nadekorovaný nákup
 
zatím papapa holky
:-)
 
***Susie***
 
 
 
 

19 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Zuzi, no jednoduše řečeno nádhera, bomba, ty věcičky musím mít! můžeš prozradit název toho obchůdku? To je pastva pro oči! Ty talíře fakt musím mít! Ikdyž z Prahy je to trochu z ruky, ale za výlet to stojí, že ano? Už se těším na další vaše nádherné tipy na vánoce, inspirací není nikdy dost, tak krásný příští týden a moc děkuju Martina

Věra řekl(a)...

Zuzi úžasná dámská jízda,hnedle bych se přidala:-)
Obchůdky,káva...ááách...

Jitka řekl(a)...

Zuzi,krásný výlet jste si udělaly !!!!Tam by se mně taky líbilo!!!!!Měj se hezky. Jitka

Bíba řekl(a)...

Zuzí,tak to je masakr,já bych se z toho počůrala :-)))))to se prostě nedá,to je nádhera a na živo no to to to.....jdu si to projít ještě jednou a strašně se těším na další pokračování.Krásný týden.Papa.

Susie řekl(a)...

Martinko, obchůdek má i e-shop a určitě dám v příštím příspěvku odkaz. Vlítnu na to hned dnes večer, slubuji .-) Přeji Ti také nádherný a hlavně pohodový týden :-)

Susie řekl(a)...

Věruško a my bychom Tě hned vzaly do party :-))... Na obídek jsme si zašly na pizzu .-) byla výborná :-) no a dekorace jak umí Rakušáci.. vždy se z toho poslintám :-))

Susie řekl(a)...

I Tobě krásný týden :-) asi už budeme vánočně naladěné, že :-)) Pokračování bude brzy....-) papapapa :-)

Lucie řekl(a)...

Zuzi, to musel být parádní výlet!!!! Já se takto chystám s kamarádkou příští týden - ale jen u nás na Vysočině - takže nepočítám, že by byli takto "dekoračně" připraveni, ale rozhodně si to hodláme užít! Těším se na ikeácké pokračování! Pěkný týden, L.

DARINA řekl(a)...

AHOJKY NÁÁÁDHERRRAAA,VŠECHNO...UŽ SE TĚŠÍM NA FOTEČKY...PA DARČA

Lennka řekl(a)...

Zuzanko, jak už jsem Ti psala, náááádhera! No já bych se tam zbláznila, však víš ;-) A moc moc Vám to holky sluší, krásný výlet ;-) Závidím :-))

Ilona Ř. řekl(a)...

Zuzanko,
téda to je ale vánoční krásy !
Nádherné dekorace a ještě k tomu Ikea a dámská jízda , to musela být naprostá paráda!
Těším se na další reportáž!
Krásný celý týden!

Januška řekl(a)...

Zuzí, krásně jsem si to s váma užila :))) !

Unknown řekl(a)...

Zuzi, vikendy tohoto druhu ja taky tuze rada. Dle fotek je jasne, ze jste si to uzily a me jsi inspirovala k navsteve IKEA. Krasny tyden, Katerina

Susie řekl(a)...

Přeji ať se dámská jízda vydaří .-)krásně si to užijte .-) vždy se najde co stojí za to .-) Krásný týden Lucíí .-)

Susie řekl(a)...

Včera jsem v rychlosti něco nafotila .-) i za cenu, že manžílek pozdě objedval hahááááááááá jéjej to bylo řečí.. :-))

Susie řekl(a)...

Leničko děkujeme za poklonu, holkám vyřídím .-) a moc ráda :-) Já se málem zbláznila, když jsem ty dekorace uzřela :-))

Susie řekl(a)...

Ilonko i Tobě krásný týden :-) Já jsem se už pěkně naladila na Vánoce :-))

Susie řekl(a)...

To mám radost :-) a ještě užiješ, protože mám hafo foteček .-)

Susie řekl(a)...

Káti ahoj :-) doufám, že se budeme moc těšit na příspěvek ze Švýcarské Ikei .-)jak mají načančané pokojíky tam :-) Měj se krásně :-))

Okomentovat

♥ Děkuji za návštěvu ♥