úterý 6. listopadu 2012

Tak.. nakoupeno je...

..a co s tím dál? .-)

malá ukázka talířů z Butlers v kombinaci s ubrousky, růžemi a svícny Ikea

laděno
do mé nové oblíbené kombinace
červená, tmavě šedá, bílá, smetanová - nebo bílá
a
 tmavé dřevo

















a dokoupila jsem set ke skleněnému poklopu .-)



Toto ladění bude i základem pro Vánoce, ..myslím .-)

Ráda bych tento rok ladila s květinami.

A co vy holky?
Už víte do jakých barev a stylu to letos bude?

***Susie***

14 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Moc krasne talire a podnos se sadou,to bude na vanoce opravdu skvele,cervenou kombinaci krom vanoc sice moc nemusim,ale fandim kazdemu,kdo se s touto kombinaci dokaze s citem poprat,nebo lepe receno poradit a to ty dozajista dokazes,krasne jsi nakoupila.

Anonymní řekl(a)...

Milá Zuzi, tak jsem dnes koukla do Butlers v Praze a super!!!! Nakoupila jsem tam výzdobu na Vánoce i dárky, skvělý tip! Mockrát dík za info, že je obchod i v Praze, v sobotu otvírali, takže bylo zatím z čeho vybírat. Talíře máš krásný, ještě na ně něco dobrého naservírovat! Nevím kolik stály ty velké šedé, tady je mají za 249,- Kč, vloni v Norimberku stály 9,- euro a červené mají za 199,- kč. Ještě jednou moc díky a budování a nakupování zdar..... Martina

Lennka řekl(a)...

Zuzanko nádhera a fandím všem, co neladí jen do bíla ;-)

rêve de vivre řekl(a)...

Susie, krásne si to skombinovala, Vianoce budú u vás krásne nadekorované. Ja zostanem na Vianoce, čo sa stolovania týka verná bielej. Andrea

Susie řekl(a)...

Káťo.. i já dřív moc červenou v interieru nemusela :-) ani květina s červeným květem nesměla dovnitř, protože neladila s okolím hihi.. a nyní ... :-)

Susie řekl(a)...

Marti, tak to mám velkou radost a navíc právě otevírali, jo? :-)) Tak to je super! Šedé velké byly á 8,90€ a ty červené á 5,90 € No to mám radost, že jsi si nakoupila :-)) Vánočnímu ladění ZDAR! :-))

Susie řekl(a)...

:-)) Leničko, znáš mě.. stále mě to spíš táhne k tmavším odstínům.. No jako Tebe :-))

Susie řekl(a)...

Ale i bílá je krásná :-)) Každý.. v čem se cítí nejlépe... Děuji za komentík Andrej, protože jsem tak mohla objevit tvůj krásný blog :-)

Bíba řekl(a)...

Zuzí máš to moc krásné a těšení může začít.Mám taky ten skleněný poklop a podnosy se mi k tomu moc líbí.No jen aby je v Praze měli.Pro poklop jsem jezdila hodně dlouho.Krásný den.Věra.

Ilona Ř. řekl(a)...

Zuzanko,
krásně jsi to vše naaranžovala :-)
Já jsem také pro červenou a nejen na Vánoce :-)
Mám to tak i s auty, jiné než červené jsme neměli ;-)

Lucie Living řekl(a)...

Zuzí, celkově parádní nákupy...bohužel mi stávkuje doma internet a napsání komentáře je trochu bojovka :-))) Já bych Vánoce ladila nejradši do bílo, šedo, světlé dřevo, stříbrná a zelená....ale vzhledem k tomu, že máme Adíka a ten miluje jako každé dítě červenou...tak ani ta u nás na vánoce chybět nebude :-))). na stole miluju bílý porcelán a jednou se možná dočkám nějakého pravého porcelánového servisu bílého maximálně jemný dekor formou embosu (jakože nebarevný - jen vystouplé ornamenty) ! No a ještědíky, že sis na mě vzpoměla s těma knobkama...to je ale množství...wow...no a Ikea...super jak jinak...to máte ještě docela dost místa v autě...ještě by se něco vešlo :-) Krásné dny!

Ališa řekl(a)...

Zuzanko opravdová pastva pro oči!A tato kombinace je nádherná.Už se moc těším na reportáže z nového bydlení.U nás to vypukne v lednu,vysněnou kuchyňku budu mít k čtyřicetinám.
Moc zdravím,Alena.

M.A.R.K.I řekl(a)...

Milá Zuzanko.... nádherné talíře a úžasný blog ......moc hezky jsem se "pokochala" ..............Marki

Vintagelover řekl(a)...

Moc krásné talíře...myslím, že takové mám béžové z Ikea. Ty tmavé vypadají moc dobře. Moc krásná dekorace. Hezký den. Monika

Okomentovat

♥ Děkuji za návštěvu ♥