sobota 23. února 2013

Neděle

Jak se máte při neděli?
Já jsem dnes trošku rozlámaná a nejradši bych nic nedělala, když je ta NEDĚLE .-) ale asi bych to dlouho nevydžela :-))

Dávka kofeinu mě jistě postaví na nohy......

 
 
vařit dnes nemusím,
včera jsem udělala kančí kýtu s knedlíkem, zelím a lahodnou omáčkou....
takže mám vystaráno i na dnešek
:-))
 
 
dělala jsem i oblíbený nepečený dortík....
takže  sladké chutě budou též uspokojeny a bude co podávat až přijde návštěva .-) ...



takže plán ne dnešní den....
.....pohnout s bakalářkou, vyžehlit, došít zbývající metry závěsů do vinárny a pak i nám do kuchyně.. ( zbyla mi totiž látka a přesně tolik - kolik potřebuji na kuchyňské závěsy + ubrus) a ještě možná zbyde i na věneček do vinárny....

páteční večer:... před sebou mám ještě 8m látky...
..a kolem sebe kočičí asistenty....


obzvláště tento asistent pěkně zlobil

 
 
Doufám, že dnes budeš hodnej, Kucíne!
 
Krásný den
přeje
***Susie***

8 komentářů:

Ilona Ř. řekl(a)...

Zuzanko,
mám to podobně;-)
Včera jsme ten večer s návštěvou protáhli, v noci manžel kuckal a smrkal a brzy ráno už jsem byla vzhůru. Ještě teď se tu probírám u PC s kávičkou a mazurkem ;-)
Koukám, ža ani ty dnes nebudeš zahálet, já mám také plno plánů a jen jeden den. Jdu na to ať něco stihnu!

rêve de vivre řekl(a)...

Suzi, u nás je to presne tak isto. Keď sa s niečím rozložím, všetci traja (dvaja kocúri a mačička) sú hneď pri mne a asistujú.I keď mi stále niečo drapkajú som rada, že sú pri mne. Andrea

Carolina Mia řekl(a)...

Milá Zuzi, miluji Tvoje příspěvky. Tvoje naturalistické postřehy obyčejných dnů. Ten nepečený dortík vypadá božsky. Mohla bych poprorit o receptík, až budeš mít volnější chvilku? Předem moc děkuji

Věrka

Jana řekl(a)...

Ahoj Zuzko, kančí kýta vypadá výborně, divočinu máme taky rádi. Stejný kanafas jsem si pořídila do kuchyně i já, jen ještě musím závěsy trochu doladit. Pak jsem ještě viděla podobný dekor u nás v obchodě s bytovým textilem, ale bylo tam méně vínové a kombinace byla spíš se smetanovou. Možná by se mi tahle světlejší varianta hodila do kuchyně víc a tak jsem chvilku jsem litovala. Ale protože je to polyesterová látka, tak jsem si pak říkala, že předsi jen kanafas je kanafas. Hezký zbytek neděle
Jana

Katka řekl(a)...

Ahojky Zuzi ..krásně si užíváš neděli ..zvláště ti chlupatí pomocníčci jsou parádní :o)) Hezký večer. Katka

Lezarts řekl(a)...

Povedená Neděle, ale kde je to "Nedělání"?:-D

Lennka řekl(a)...

Zuzanko ta látka je nádherná! A kočičky ♥ Ráno napíšu, snad bude troška klidu :-*

Soňa řekl(a)...

Zuzí, posílám spoustu pozdravů do Vašeho domečku :o) moc se mi líbí látečka, bydleníčko, fotky...také konvice je super :o)Měj se moc moc hezky, Soňa

Okomentovat

♥ Děkuji za návštěvu ♥