středa 29. května 2013

Co předcházelo...

večeru v Lucerně.

Do Prahy nejezdím až tak často, proto jsem s nadšením souhlasila jet dříve a nasát opět její atmosféru.
 
Na Václavák jsme dorazily kolem páté a měly tak 3 hodinky k dobru pro dámské šmejdění a...
 
.......kdo říkal, že jedeme nakupovat????..
.......my nejedeme na koncert???????.....
 
Jako první nám padl do oka obchod s nejbarevnější výlohou....
...s nádhernými a designovými kabelami a botami....
 
TYHLE! a TAHLE!
padaly slova a my zapluly dovnitř, kde nás čekal obrovský výběr všech milovaných dámských doplňků
 
 
skutečně nebylo  v mém plánu v Praze nakupovat...
také jsem si vyrazila jen s malou kabelkou, aby mě nic při cestě nezatěžovalo a nekřivilo..
 
Ale znáte to..
.. když někde mají co u vás NE... a navíc za 1/2 ceny než ve vašem bydlišti...
.. přesvědčíte sama sebe, že NĚCO si prostě koupit musíte....
.. po delším prohlížení jsem myslela, že nakonec odolám...
ALE.. pak jsem zahla do další místnosti obchodu a byla TAM!
 
červená... ala CC.... prošívaná křížem krážem.. se zlatými oky... z červené leštěné kůže...
 
 
no a už jsem měla dvě....
svou malou černou z HM..
 
a velkou červenou
 
 
 
tak zpět do igelitky :-))
 
a pokračujeme
 
třeba...
směr MANGOOOO
 
 
tento obchod Manga je u místěn v překrásných prostorách, který navozuje pocit luxusu a musím říci, že i kvalita oblečení se mi zdá lepší než jinde...
prostě reprezentativní obchod  - oproti jiným pobočkám, kde kvalita pokulhává...
 
i ceny byly v pohodě, ale jedna igelitka mi na koncert stačila hihihi...
Budeme říkat, že neseme Felixovi dárky, smály jsme se...
 
no řekněte,.. vypadáme, že jdeme na koncert... haháááááááááá
 
 
 

 
 
 
 
 
Navštívily jsem i další..
Zaru, atd... atd...
přiznám se ještě k šálu... fialovočokoládové barvy....
ale to je skutečně vše
.-)
 
krom krásných zážitků jsem si z Prahy už nic jiného nepřivezla |:-)
 
 
a tady už doma :-)
 
 
 
 
líbí se i Kucínovi
 
hned se u ní zabydlel
hihi
 
 
 
Mějte pohodový večer..
 
já se vracím do reality...
 
holky už na mě čekají..
mažu dojit
:-))
 
***Susie***

4 komentáře:

Martina Home řekl(a)...

.... tomu dobře rozumím :o))

Janka řekl(a)...

taky rozumím a tyhle náhody a neplánované akce jsou nejlepší:-) kde je ten úžasný obchod :-)

Lennka řekl(a)...

Nádherná, nádherná, nádherná! Zuzanka i kabelka! :-*

Amelie řekl(a)...

krásné fotky, krásné úlovky

Okomentovat

♥ Děkuji za návštěvu ♥