úterý 21. května 2013

Krásný večer mé milé :-)

Nejdříve vám všem chci moc poděkovat za krásné komentíky, a to že jste "virtuálně" se mnou. Děkuji :-)


Ani nevím, kde začít..
 
v noťásku mám hafo fotek
v hlavě i srdci spousty zážitků
i  malý blázinec
 
Snad i proto nám odešel setobox..
prostě si předevčírem zamával ahóój a šel do.... tmy.. hihihi
říkala jsem si, bude víc času..
bez TV
chyba lávky..
není..
zjistila jsem, že TV používám skutečně jen jako kulisu... i při čtení knížky - pokud nečtu venku
 -jako dnes .-)
Vidíte..
začnu tedy tím co právě čtu..
 
Jsem trošku nevěrnice...
z Toskánska jsem se přenesla do Provence..
 
 
 
dnešní odpoledne s knihou....
 
a pesanama...
 
Máša hlídá...
jen neví co dřív... zda plot.. nebo ryby v jezírku, na které hlasitě štěká...
 
 
 
 
 
 
Ač to nevypadalo..
 
byl dnes nakonec krásný slunečný den :-)
 
 
 
já si ho užila na lehátku v Provence .-)
 
a Máša s Amirem řádili
 
nejradši u lehátka paničky..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
miluji jen tak ležet, dívat se do korun stromů a poslouchat tekoucí vodu...
 
 
 
 
 
 
vrba nám z proutku pěkně vyrostla:-)
a dělá příjemný stín
 
jen tu houpačku, kdyby Máša nezlikvidovala... vrrrrr
sundala z ní střechu a nakonec i sedák..
 
Takže..
 
já budu šít střechu
a pan L. dělat dřevěný sedák..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Krásný večer :-)
 
příště..
 
VLAŠTOVKA, V LUCERNĚ, KRÁLÍCI... atd. .. .-)
 
***Susie***

14 komentářů:

Lezarts řekl(a)...

Pohoda, jako v "Provence":-D

Alča řekl(a)...

Susie, krásná zahrádka. Knížku od Petera Mayleho Rok v Provence jsem četla a patří k mým oblíbeným, stejně jako Provence :-)

Carolina Mia řekl(a)...

Ahojky Zuzi, opět prima čtení. Naše houpačka dopadla na chlup úplně stejně. Blacka rozčilovaly ve větru plápolající vlnky, jak na stínící střeše, tak i na sedáku. Též jsem šila novou, bez vlnek a zbytečně :-) písni, jak jsi poté dopadla ty. Věrka

RuonelA řekl(a)...

To je ráj ;) Nádherná zahrada...Lenka

Januška řekl(a)...

Ahoj Zuzí, dvůr máš, jako každý rok,opěr překrásný a ti vaši chundelatí pesani jsou k pomuchlání :) Asi se ti už blíží závěr bakalářského studia? Budeš ještě dál pokračovat v magisterském?Měj se krásně a užívej si volných chvilek!

Lusikka řekl(a)...

Zuzí, podľa týchto fotiek vyzerá váš dvor ako miesto stvorené na oddych. Keby sme nevedeli, že máte spústu práce okolo hospodárstva a zvieratiek, mysleli by sme, že si len užívate ako Francúzi alebo Taliani na juhu ;-)
Od Mayla sú skvelé aj knižky Navždy Provance! a Francouzské hodokvasy.
Keby si natrafila v kníhkupectve alebo v knižnici na Zahradu kouzel (Sarah Addison Allenová) tá by sa Ti tiež mohla páčiť.
L

Lucie řekl(a)...

To je pohodička!!! Krásné "jaro" (za okny dnes spíše podzim...)! L.

Susie řekl(a)...

Luci, už je toho podzima DOST, že .-)Snad se letos sluníčka dočkáma :-)***

Susie řekl(a)...

Lusikko ahojky :-)) Navždy Provence mám též - kupovala jsem je spolu :-) a ještě čekám na 2 tituly. Děkuji i za další Tvé tipy, vypadají zajímavě :-)

Susie řekl(a)...

Zatím nebyl čas :-)) a snad je to i dobře, když čtu Tvé zkušennsoti hahahááá Co s tím????

Susie řekl(a)...

Děkuji :-) ****

Susie řekl(a)...

Januško, přesně tak.. za chvíli dělám státnice a obhajobu.. dlouho jsem bojovala sama se sebou zda pokračovat... mohla jsem jít dál bez přijímaček... a tak se ego dost hlásilo...., ale nakonec mi mé rozhodnutí potvrdila věta v jednom filmu..." Chceš poslechnout ego, nebo prožívat a užívat si naplno života?" A ono je to někdy opravdu náročné.. zaměstnání, hospodářství, domácnost, škola.. a občas vinárna mého muže..
Vím, že by to bylo už jenom o tom, že bych měla vyšší titul.. a ten pro mě není důležitý... :-) Krásné dny i Tobě :-))**

Susie řekl(a)...

To chápu :-)) Snad se tam někdy podíváme .-)

Susie řekl(a)...

:-))

ještě to slunce.. :-)) tohle podzimní počasí... už.. je.. vrrrrrrrrrrrrrr

Okomentovat

♥ Děkuji za návštěvu ♥