pátek 2. srpna 2013

Vyplouváme... aneb..

zastavení čtrvté .-)

... nyní se utiším a nechám vás ..
                         ......   vychutnat si Paříž ze Seiny........










Taaak.. líbilo?

já vím, byla to jen malá ochutnávka z hodinové plavby, ale za to vás teď vyvezu na nejvyšší mrakodrap Paříže - Montparnasse, který měří 209m, má 56 pater a věřte nevěřte.. nahoře budeme za pouhých 36 sekund! Žvýkačky do úst a nastupovat! tradáááááááááááááááááááá jedeme.....





Modrý panáček zkontroluje nosnost osob, obsluha v podobě mladé dámy v černých koktejlkách (ach... ty parisien) nechá výtah uzavřít a vypustí nás do výšin..




...12..15.. 30.. čísla se točí jako o závod.. 36 patro - nemám žvýkačku- zalehnou mi uši a chce se mi omdlít... 50.. 56.. UF jsme TU :-)

 

Vstoupíme do části s restaurací, rozhlednou, historií Eiffelovky







 obchůdkem s dárkovými předměty a fotografy, kteří vás hned odchytnou, vyfotí u prázdného plátna, dají lísteček s číslem a pokud budete chtít, můžete si pak u nich vyzvednout za 15 éček svou fotomontáž s pozadím, které se nabízí při pohledu z oken či horní terasy, kam právě jdeme přes koberec plný hvězd..

 
 
 
 
ještě chvilku na interaktivní podlaze
 
 
 

Je po desáté večer, před chvilkou zapli osvícení Eiffelovky...
je to nádhera...
Paříž jako na dlani i s ní ..., která se zdá být pod námi.. přitom je ještě o 100m vyšší!



 


 

 hřbitov
 
 

 
 
Příští zastavení: Montmartre - nejrušnější čtvrť Paříže, kde jsme byly ubytované..


Krásný víkend

přeje
 
***Susie***

7 komentářů:

Carolina Mia řekl(a)...

Zuzi, zbožňuji Tvé příspěvky, paráda. Děkuji. Věrka

Stella Boscato řekl(a)...

Je fajn,když si někdo umí vychutnávat cestovatelské zážitky jako ty.Jejich prezentace je...DOKONALÁ.Už vím,jaký dárek si mám přát k vánocům...bude to cesta.

Januška řekl(a)...

Zuzi, děkuji za další bezva reportáž!Krásně jste si to s kamarádkou užívaly :) Obdivuji Tě, jak si byla krásně oblečená....to já jezdím na výlety zásadně v botaskách, s mapou a s baťůžkem :)))))

Věra řekl(a)...

Zuzi líbilo!Pa Věra

Ilona Ř. řekl(a)...

Zuzanko,
téda to musela být výška!
Z té by se mi určitě zatočila hlava, jako z celé Paříže :-)
Po Seině jsem se také už plavila, ale je už to hrozně dávno 18 roků ,doufám, že ještě jednou Paříž navštívím :-)
Těším se na další zastavení z Montmartre.

Lezarts řekl(a)...

Takové, "plavu si tu a nevím jak"... po Sien:-) A pak se " já se vznáším, já si lítám...", hned bych to vše s potěšením, znovu a znovu absolvovala! Děkuji za krásné momenty " flaner á Paris":-)

Amelie řekl(a)...

Krása, tam jsem nikdy nebyla a asi nebudu, děkuju za možnost virtuální prohlídky.

Okomentovat

♥ Děkuji za návštěvu ♥