pondělí 30. září 2013

Barvy podzimu

Miluji, když psí víno poroste plot, tůje a tento rok i část vrby, ráda sleduji, jak mění barvy a převléká se do do vínovo-zeleno-žutých kabátků, tak jako já .... potřebuje změnu...

Jelikož mi naše milovaná Mášenka zničila veškeré zde osazené rostlinstvo a miluje schovky mezi zdí a tůjemi, rozhodla jsem se pro změnu. Mám v plánu vystříhat v tůjích oblouky.... odkrýt co to půjde kamennou zeď.. a nejradši bych tam dala i nějaký solitér.. jenže ten by bohužel po nájezdu Máši opět neobstál .. uááááááááááá
 Tak bude mít takovou prolejzačku, ta naše Máší hihihi






doma mám vínové a zelené tóny celý rok.., i když právě v obýváku chystám změnu..
při včerejším úklidu jsem si udělala rychlé aranžmá z látkových růží a letošních hortenzií...  i když barvou připomíná více letní kombinace :-)

lahvinka na fotce je dárek od mé nové úžasné švagryňky... má nádherný tvar





Krásný nadcházející týden mé milé :-)

                        ***Susie***

4 komentáře:

Môj život na predmestí řekl(a)...

ahoj Susie.nádherné jesenné fotky farebnej prírody.pa,jazmínna

Šárka řekl(a)...

Psí víno v tujích je kouzelná kombinace.a víno na stole asi móc dobré :-) krásný večer Šárka

Ajka řekl(a)...

Pěkně se psí víno rozrůstá, taky ho máme všude:-))
Ajka

Lusikka řekl(a)...

Priam magické farby, trochu tajomne pôsobí to Mášenkino zákutie. A zeleninová úroda z predchádzajúcom príspevku - mňam! Pekné zeleninové záhrady si pozerám rovnako rada, ako kvetinové, asi to bude tou zemitosťou Panny :-)
♥ L

Okomentovat

♥ Děkuji za návštěvu ♥