čtvrtek 12. září 2013

Po kratší odmlce...

.. se opět hlásím a ještě jednou moc a moc děkuji za nádherná přání k narozeninám. Jste sluníčka.. jste holky zlatý*** Děkuji ze srdce, moc si toho vážím***

DĚKUJIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Stále mám pocit, že život jede jako na tobogánu a já přesto, že si málem odřu obě paty, jak se snažím brzdit, nezpomalím a nezpomalím, až mě to vyflusne do prostoru dalšího dění a víru.. a já musím zase plavat.,.a.........

Ano, přesně tak se cítím... a střídavě se raduji i pláču..

Jak se říká: ... mám dvě zprávy.. jednu špatnou a jednu dobrou - jakou chceš slyšet, jako první?
Tak jo.. začnu tou horší.. smutnou...ať potom myslíme už jen na to hezké..

Astunka.. naše milovaná Astunka.. odešla nám do psího nebíčka... s nadsázkou jsme jí brali jako ségru.. a milovali jí.. 11ti letá psí madam - rotweilerka.. nejlepší přítel mých rodičů a náš mazel..
Měla rakovinu a ač se může zdát, že odešla očekávaně - bylo to paradoxně nečekané ... a velmi bolestivé....
                                                                             ***
Těch radostnějších zpráv mám naštěstí více... a mohu začít hned tou nejkrásnější. Svatbou mého brášky, která se konala poslední srpnový pátek, a protože se rádi vracíme na místo činu, odehrálo se vše...  ANO.. na Martinském mlýně - kde jsme se brali i my s panem L.

Tentokrát jsme si role vyměnili, já byla svědkem a on říkal ANO s vyvolené.




















                                                nikdo netušil, že to bude poslední foto s Astunkou....


                                                                             ***

já vím.. slíbila jsem na závěr  jen dobré zprávy... tak se hned polepším a rozdělím se s vámi o radůstky.. konečně mám nové autíčko... opravdu jsem ho už potřebovala, neb jezdit v mém stávajícím - bylo už jaksi o pusu - nebo spíš o život, a to doslova! No a jeden z narozeninových dárků byl  fotoaparát Panasonic, který jsem si vybrala díky úžasné Leničce ... a já vás  pak asi zahltím novými a konečně snad i ostřejšími  fotkami.. .-) Momentálně jsem se zamilovala do panoramatických snímků
.-)

Krásný večer holky :-)..... doufám, že se máte fajnově...

                                                     .... Susie

8 komentářů:

  1. Zuzanko, já jsem šťastná, že s Tebou mohu vše sdílet, ač dobré či špatné. Astunka odešla a jiný člen rodiny přichází... koloběh života, ač nám někdy přijde hodně smutný. Fotka, kde je tatínek (mimochodem to je tak krásný charismatický muž) s Astunkou je překrásná.A na Mlýně se mohou radovat, že si tam své ANO řekl další nádherný pár, stejně jako Vy s L. Jste krásná rodina a Ty v puntíkách, ach ;-))
    A těším se na fotky z nového foťáčku, ty ukázkové nemají chybu ;-)

    Pusinku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko, děkuji Ti... vždy máš pro mě nastavené ouško a svým pohledem mě dokážeš pohladit i otevřít oči.. Tu fotografii jsem dělala.... a tušila proč.. je v ní všechno...viď...

      Vymazat
  2. Ahoj zlatíčko,
    Astunce už je v nebíčku dobře...
    Moc děkuji za Tvůj mail, ozvu se Ti, nějak je teď strašně málo času...
    Svatba nádherná, určitě jste si to skvěle užily, také se v sobotu chytám. Po 15letech půjdu za dámu...chi chi
    Mimochodem, nevěsta má úúúúžasné botky.
    Pa pa Zuzka morkusovic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko, krásně si svatbu užij a bude-li to možné, rozděl se pak s námi o tu krásu
      :-) Když budeš ještě cokoliv potřebovat .. prokonzultuji i s panem L. .-) a dám vědět.. už se těším na výsledek...:-*

      Vymazat
  3. Plno událostí... Snad se ti podaří najít tu brzdu, když ne zatáhni za ti ruční:-) Přeji krásné a pohodové dny!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Renatko, zatáhla jsem dnes tu ruční :-) a sedím si tu u kafíčka.. navštívím své virtuální kamarádky a pak se nejspíš vrhnu na záhony, kde budu relaxovat .-) Přeji Ti také krásné dny plné pohody :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Zuzanko,moje babička říkávala,že smích i slzy,si neseme v jednom ranečku.Myslím,že je to pravda,protože se často smějeme přes závoj slziček a v těch smutných časech tušíme i třeba jen malou jiskřičku úsměvu třeba ze vzpomínek...
    Čas od času je dobré použít "ruční brzdu",ale jinak drandi co to dá-ty to myslím stejně jinak nedovedeš :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stellinko, Tvoje babička byla moudrá žena a Ty jsi to nádherně napsala..
      Stellinko, nedovedu :-D a dnes jsem se pěkně odrovnala.....v záhonech a pak na procházce s pesanam..,ale zašli jsme i do lesa a přinesli košík hub :-D

      Vymazat

♥ Děkuji za návštěvu ♥