sobota 5. října 2013

DIY... udělej si sám..

Je to asi měsíc co jsem se rozhodla zrenovovat dřevěné truhlíky, které nejdříve sloužily květinám, pak jako krmítka kozám a já se jim nyní rozhodla opět vrátit původní účel, neb proutěné truhlíky vzaly již po deštích za své...

Na netu jsem našla šablonu vavřínového věnečku, vystřihala a pak už bylo jen třeba natupovat na truhlíky, které jsem předtím opucovala a natřela bílým balakrylem..  Volba barvy byla jasná.. můj oblíbený červeno-hnědý odstín...

 
Nakonec dostala vavříny i stará konev, kterou jsem využila do chodby na deštníky.
 
 

 
a dnešní osázení...
docela jsem řešila co do truhlíků dám, protože nasázené astry dlouho po náletu koček nevydržely..
ty si totiž na ně posedaly a klidně je ulámaly až k zemi.. vrrr
 
Takže jsem při dnešní procházce lesem posbírala mech, šišky.., doma nastřihala břečťan a šípek...
a dotáhla březové klacky a špalky

 
 
 
 
 
 
 
do většího truhlíku potřebuji ještě více bochánků 
 
a ještě rychlé deko - kolo se šípkem..
 

 
 




 
 
Užijte si dnes krásný a pohodový večer a pokud něco plánujete na zítra, přeji plno nápadů při tvoření.
Budu moc ráda, když se se mnou podělíte o to co chystáte na podzimní dekorace |:-)
 
Já mám v plánu ještě věnce, líbí se mi z javorových listů, ale bohužel u nás javory nerostou, ...
tak přemýšlím, že udělám sadu s truhlíkama a využiju zase mechové bochánky, které dozdobím šípkem... a něčím bílým???
.-)
 
A co VY?
HOLKY?
 
***Susie*** 
 

23 komentářů:

Lennka řekl(a)...

Zuzanko nádhera! Moc se Ti to povedlo, miluju podzim, jeho barvy, vůni, plody... A v Tvém dekorování je ještě krásnější. Já chystám truhlíky a taky jsem si řekla, že zase zkusím papírového draka, ale doufám, že nebude jen na dekoraci, ale i na lítání :-))
Pusinku a krásný podzimní večer u dobrého moku v náručí milovaného a milujícího pana L. ;-)

Lenka

Stella Boscato řekl(a)...

Ty jsi dekoratérka par excellence...Já jsem si dnes vytvářela podzimní zátišíčka pro focení.Jinak si jich moc neužiji.Jedině o víkendech a to ještě ne všech.
Užij si neděli!

Radana řekl(a)...

Tak to je vážně suprový a nejen obal ale i inhalt :)

Pěkný podzimní den
Radana

Ajka řekl(a)...

Krásná dekorace.... líbí se mi:-)
Ajka

Susie řekl(a)...

Leničko, děkujuuuu :-) držím palečky při tvorbě draka, ale o Tebe strach nemám, létat bude na 102% .-)

Susie řekl(a)...

Stelinko.. :-)) většinou si ráda něco plánuji a těším se až to udělám, pak přijde čas.. , já popadnu co je po ruce, nebo omylem něco k něčemu přiložím a zjistím.. JÉ to je DOBRÝ :-O. a je to hotové hahaha.. Přeji Ti mnoho víkendů ve Tvém ráji a doufám, že pošleš fotečky, co jsi nafotila .-) :-) Krásnou neděli :-)

Susie řekl(a)...

Radanko, děkuji :-) mám velkou radost, že se líbí.. Nádherné podzimní dny přeji :-)

Susie řekl(a)...

Děkuji, to mě moc těší :-) Krásnou neděli Ajko :-)

BOHDA řekl(a)...

ZUZANKO, KRÁSNÁ PRÁCE.
MOC SE TI VŠE POVEDLO.
PŘEJI HEZKÝ DEN.
BOHDA

Maja řekl(a)...

Joj, krásne to je. Taký kúsok lesa. To by sa mi páčilo. Ale mne mach v kvetináči uschol.
Príjemný večer prajeM.

morkusovic řekl(a)...

Ahoooj, no páááni, Ty jsi šikulka, a ty truhlíky se mi hrozně líbí, jednoduché a náádherné.
Na zahradě je většina po mrazu, přísavníku si letos neužiji, bohyšky z většiny leží a to nemluvě o všech hortenziích, ááách jo, mohlo to ještě počkat, mrazy jedny.....
Kupodivu letos poprvé nebudu dělat podzimní truhlíky, ale až zimní, kvítí stále drží.
Jinak javoru je u nás hafo, všude kam se podíváš...
Pááááá Zuzka morkusovic

Věra řekl(a)...

Teda Zuzi krása!Obdivuji tvé nápady!Moc ráda se nechávám inspirovat a zabrousím k Tobě na kukandu.Pa Věra

Susie řekl(a)...

BOHDANKO :-)) od takové šikulky, jako jsi Ty, je to pocta.. děkuji moc :-) Krásný nadcházející týden :-)

Susie řekl(a)...

JOJ Majunko.. zalévala jsi??? :-) Mně už pan L. upozorňoval.. " A víš, že to musíš zalívat, JO!" .-) Ještě, že mi to řekl, já totiž všude chci kytky a rostliny, ale zalévat zapomínám :-O Kránsý večer i Tobě :-)

Susie řekl(a)...

Zuzanko.., to se máte, že javory máte..****a na Tvé zimní truhlíky se už veletěším*** :-) U nás to taky vše pomrzlo a snad bude zase teplo... Jenže rostlinky se už nevzpamatujou :-/ Co naděláme.. Přísavník bych ráda osadila i za chalupu, aby porostl zdi místo fasády .-)

Krásný týden :-)) papapa

Susie řekl(a)...

Věruško Ty jsi sluníčko :-) Děkuji ze srdce*** Já zase ráda chodím k Tobě :-)

Ališa řekl(a)...

Zuzanko máš můj obdiv!Truhlíky jsou krásné a hlavně originální.Ten mech v nich vypadá úžasně.
Krásné pondělí,Alena.

Susie řekl(a)...

Ališko :-) děkuji moc :-) Představ si, že ta moje hlavinka si nyní říká, jestli to nemělo být naopak??? červené truhlíky a bílý věneček.. Nebo NE? :-) Krásné pondělí i celý týden :-) Teda tady je zamračeno :-O

Maja řekl(a)...

:D Polievala, polievala. Neviem síce ako často sa má zalievať mach...ale v tých kvetináčoch boli normálne rastliny a tie prežili. :D

Ilona Ř. řekl(a)...

Zuzanko,
moc krásně jsi truhlíky nadekorovala mechem i šípky a ta renovace truhlíků se také moc povedla :-)
Strašně se mi líbí to kolo s břečťanem a šípky :-)
Já si krásný mech přivezla už vloni od Vás z jihu a krásně drží, dekoruji s ním zimní květináče.
Letos jsem na podzim neodolala 2 chryzanténám, jinak mám na oknech ještě kvetoucí anglické muškáty, letos kvetlou od časného jara do teď :-)
Zrovna včera jsem byla na šípkách a také na dalším podzimním materiálu a konečně tvořila věneček na dveře / dnes nebo zítra vložím na blog/ .
U nás je dnes také pod mrakem ,a le víkend byl celý nádherně teplý a slunečný :-)

Unknown řekl(a)...

Má milá Susie... překrásně jsi tvořila! tvůj blog...tvé fotečky...to je takové pohlazení na duši...
moc ráda nakukuji a přeji ti krásný večer.
Měj se krásně Ajka

Susie řekl(a)...

Andrejko, vítej :-) děkuji za krásný komentík, moc si jej vážím a jsem ráda, že mohu trošku oplatit pohlazení, za kterým já často chodívám k Tobě :-)
krásné dny.... Ti přeji :-)

Lusikka řekl(a)...

Zuzí, kombinácia bielych nádob so zeleno-hnedo-červenými prírodninami je skvelá! Aj to koleso so šípkami a brečtanom je krásne. Machové bochníčky sú prírodný zázrak. Nám rastie mach v záhrade, ale len taký rovný :-) Moje tvorenie? Žiadna veľká veda, tri kukurice priviazané na špagáte a zavesené na dverách. V hrantíkoch mám chryzantémy a ešte aj letničky, stále sú pekné. L

Okomentovat

♥ Děkuji za návštěvu ♥