čtvrtek 10. července 2014

Dnes

to bude opět jeden velký mišmaš :-)

Od selátek vás zavedu k našemu novému, vietnamskému kanci Beďovi,
 kterému právě přijela nová nápadnice Marjusja...

.. co to s ním - chudákem okamžitě udělalo..

berte prosím s humorem

příroda je příroda ...
no

nebo se zkuste vrátit do školních lavic na předmět "Přírodověda"

nebo

.. do pohádky..

Co svět ještě neviděl
 .-)

Vy už ano, milé dámy..
právě nyní..

hihihi

...

Taky vám ukážu pár kousků z posledních nákupů - ať žije LIDL .-)

a můj právě nejoblíbenější outfit ala námořník, který jsem si přejmenovala na
 " palubník"
.-)

Takže..

nebudu vás napínat..a začnu Beďou..

s Marjusjou, která se radši HNED ZAHRABALA
hahááááááááááá
ani jí nebolela hlava .-)







naše další dvojice
bohužel
nebo
bohudík
kastráti
:-O

 hlavně, že jsou spokojení

a právě přibíhá další dvojka
naši akční hrdinové Máša a Amir



a zde už radůstky z Lidlu, který je super nejen na vybrané lahůdky, kosmetiku,
ale jak jsem se sama přesvědčila i na kvalitní a levné ošacení .-)

.zasáhla mě modrá vlna..


pohodlné, teploučké bačkoro-balerínky

pro pana L. plavkokraťandy.. ze super jemné látky..
na jeho přání
jsem musela vzít dvě balení
tedy celkem 4 kusy! :-O
ale za tu cenu.. 125,-/ks
No nekupte to!


 ano.. poslední dobou u mě vede modrá barva, která dlouho v mém šatníku neměla místo

asi to nyní chci dohnat
vše co je modré
prostě koupím

šperky ORSAY.. ze slev .-)


i HM umí modrou .-)
ta košile je naprosto dokonalá
 je jemná


na detailech záleží .-)




ještě košile z ORSAY
také ze slev .-)
a s krásným znakem kotvy
pro palubníka - stvořená


detail - zlatý knoflíček skvěle ladí k námořnickému saku z Manga




na skok u Bati..
místo zn. Hoegl to tentokrát vyhrál GABOR

pohodlné a v tentokrát černé
k cigaretovému střihu kalhot
je nosím nejradši .-)

a zase ta Jůlie hihihi



Kdybych jí takhle chtěla vyfotit, věřte mi, že se mi to nepovede..
Ještě, že jí mám stále za pr...í
.-)
nebo je to taky fiflena?
:-)

Přeji všem krásné léto, nevadí, že se nám sluníčko právě na čas schovalo.
Ono se zase ukáže .-)

My jsme právě v plné renovaci dvora..
aktuálně se kope a bude se pokládat nová dlažba..
tak třeba až ji položíme, bylo by to zase fajn .-)

Pan L. si totiž na léto pořídil novou hračku..
skútr kentoya
a bude mě prý vyvážet na koupání do naší modré laguny v Suchdole nad Lužnicí

tak pozor

jedeeeeeeeeeeeeeeeeem




je tam jako u moře - nádherně

Carpe diem!!!

***Susie***

11 komentářů:

  1. Mám ráda zvířátka, ovšem dnes reportáž s "hadříky" překonala zvířátka. Košile jsou fakt parádní a gaborky nemají chybu. V mládí jsem milovala Gaborky a Hoegl. Tak si ten ohoz pěkně užívejte.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, další skalní těchto značek? A nyní už ne? Jakou preferujete nyní, mohu-li se zeptat. :-) Košile se opravdu povedly.. ta jedna byla dokonce slevněná z 800,- na 200,- což jí vyzvedává ještě výš hihihi .-) Moc děkuji za návštěvu a přeji Vám krásné dny ☼

      Vymazat
    2. Zuzi, mám několikery botky Ara a jsem spokojená. Ale většinou je nakupuju když jsou slevy, jsou to spíš náhodné koupě. I když kdyby se naskytly nějaké parádní G nebo H, tak jsou moje. Věřím, že košile, i když stejná, ale za 200 je ještě hezčí!!
      Mějte se moc hezky a užívejte si léta. Jarka
      Objevila jsem Váš blog nedávno a moc se mi tu líbí. Teď jdu do "Vaší" Paříže.

      Vymazat
  2. Zuzí, takmodré košile já taky můžu...a taky modrobílé šaty, paráda! Užívej letní dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucinko.. no a Tobě blondýnce.. musí neskutečně slušet.. modrá je dobrá! :-) viď .-) Vidíš.. vlastně já měla - mám modrou v šatníku od minulého roku, kdy jsem si přivezla z Paříže modré šaty :-o :-) Až budou vedra.. přijde na ně řada .-) děkuji za návštěvu..a krásné dny.. s chlapáky, které doma máš.. ♥☼

      Vymazat
  3. Dobrý den,popíjím čaj Hannasaki ,a náhodou jsem se zatoulala na vaše strínky.Jsou moc hezké ,takové člověčí.Jen prosím vás,kde berete čas na tak velké hospodářství,máte najaté pomocníky,nebo jen vy s manželem???????????Neskutečné???Zvířátka a kytičky mám ráda,ale určitě bych toto časově,při práci,nezvládla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den i Vám :-) se tu culím a vybavuje se mi foto kanečka Bedi, když čtu.." takové člověčí.." hihi.. a moc děkuji za návštěvu.. :-) ale je to tak... píšu vše jak to je, nebo tedy jak to vnímám svým pohledem - lidsky.. protože život je prostě takový.. :-) .. Pomocníčky žádné nemáme :-) Vše je jen na nás, ale dá se to.. i se zaměstnáním.. Hodinka ráno a hodinka navečer.. nebo odpoledne.. a pak víkendy pro opravy ohrad, kydání a větší práce.. Je to opravdu velký koníček.. a když děláte co milujete.. pak to nevnímáte jako povinnost.. Určitě byste to zvládla i Vy, věřte mi .-) Krásný den ☼ :-)

      Vymazat
  4. "Ohé, ohé matelot"...:-) Tak fešnou námořnickou farmářku, jsem nikde jinde neviděla! Jsi opravdu pravou,kapitánkou na farmě:-D

    OdpovědětVymazat
  5. Zuzanko krása, úplně všechno, jak už jsem Ti psala ;-) A při pohledu na Béďu se musím opět smát, jak jsem čekala na ty fotky :-D :-D :-D

    Ty jsi kočka, a nákupy bezkonkurenční ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Zuzi, krásne košele, a s tým sačkom je outfit dokonalý. Cicušky sú spokojné a psíky to sa divím, že sa i ich takto podarilo v akcii zachytiť na jednom zábere. Andrea

    OdpovědětVymazat
  7. Jen ať se čuníčci množí,masa není nikdy dost.Ty hadříky nemaj chybu a moc ti to v nich sluší.Krásné léto u toho nádherného moře,jen doufám,že tam neni přelidněno jako u moře.

    OdpovědětVymazat

♥ Děkuji za návštěvu ♥