sobota 8. listopadu 2014

Změna

 
 
Touha po změně
-
po roletce nejlépe v šedobéžových tónech,
 
blížící se ADVENT
a
 šití pro mou úžasnou švagrovou šedobéžových polštářků,
to vše mě "donutilo" popřemýšlet o letošních vánočních kombinacích.
 
V obýváku mi mé rozhodnutí usnadnil tmavě šedý ušák a červená s bílou u nás prostě nesmí chybět.
Letos tedy šedá ( co se týče textilu) nahradí jinak oblíbenou zelenou.
 
Přemýšlela jsem zda do tmavě šedé, červené a bílé kombinace ladit i kuchyni.
 
Vymýšlela TU roletku...
 
... až to dopadlo tak, že jsem ji ušila celou sněhově bílou..
.. a do bílé ladím nakonec celou kuchyni..
 
Ještě zbývá našít závěsky do linky, běhouny na stůl, polštářky na lavici..
 
Vánoce pak doladím červenou...
a přírodninami..
 
a
 
...
kdo ví, co mě ještě napadne :-)
 
A co vy?
 
Už víte, jaké barvičky to letos u vás vyhrají?
 
U nás bílá.. s krajkou :-)
 
 












 
 
... ani já tentokrát neodolala hvězdám v Kiku a koupila alespoň deku, která poslouží jako přehoz
 
malá zkouška s polštářky pro švagryňku
 



 
Mějte pohodový večer...
 
doufám, že si přípravy a plány užíváte jako já
.-)
 
S láskou
 
***Susie***
 
 


22 komentářů:

  1. Zuzi roletka je překrásná.U vás doma je pohodově,milo,krásně...Posílám veliké pozdravení:-) Pa Vera

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško i já Tebe moc zdravím :-)♥ Mám radost, že se roletka líbí :-) Děkujuuu :-)

      Vymazat
  2. Zuzanko nádhera, moc moc se mi to líbí! Jsi šikula, a k bílé se hodí všechno ;-)Krásný základ a já se už moc těším na Vaše Vánoce a my budeme mít asi klasiku... takže červená :-) Změna mi v rodině (hlavně u Viky neprošla), ani u Tebe :-D :-D :-D
    Pusinku a krásnou neděli ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko :-) klasika je nejlepší .-) :-) Já jsem zvědavá co nakonec bude u nás hahááááááááááá, znáš mě :-)

      Vymazat
  3. Je to nádhera,jsi šikulka máš to moc útulné a krásné.Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, moc děkuji♥ Krásné dny Ti přeji♥

      Vymazat
  4. Zuzi, záclonka je prekrásna ako od babičky a všetko mi pripadá ako z francúzskeho vidieka. Umocňujú to i krásni kohúti na Tvoje keramike v kuchyni. Vždy pred Vianocami je to dilema, aké budú. Myslím farebne. Mne sa páči toľko kombinácií.Zatiaľ som vo fáze premýšľania, samozrejme biela nebude chýbať. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, jééé to je veliká poklona, moc děkuji♥ Jéé a o barevných kombinacích a vůbec tylech.. bych taky mohla vyprávět. Je toho tolik krásného, viď.. :-) a člověk si může vybrat jen pro to své jedno bydlení :-) Už se na vé Vánoce těším :-)♥

      Vymazat
  5. ZUZANKO, OPRAVDU KRÁSNÉ, POHODOVÉ A ÚTULNÉ.
    ŽÁDNÁ CHLADNÁ MODERNA.
    HNED BYCH SI U TEBE DALA KAFÍČKO.
    NA VÁNOCE SE UŽ MOC TĚŠÍM. VŠE ASI DO STŘÍBRNA, JEŠTĚ UVIDÍM. TAKÉ MĚ LÁKAJÍ PAPÍROVÉ OZDŮBKY.
    MĚJ SE HEZKY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohdanko, :-** moc děkuji.Právě.. já mám ráda modernu i jiných, ale doma potřebuji toto :-) ani přes pana L. by moderna neprošla :-) ..No teda.. papírové ozdůbky.. tak to se budu těšit .-) Máš to vždy nádherné!

      Vymazat
  6. Už krásně sladěno:-) No a za chvíli to tu máme! A já zase budu váhat zda červená, zelená, zlatá a třeba i bílá:-) To bude dilema:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko :-) máme :-) a Tvé Vánoce jsou dokonalé.. dle mého gusta.. takže se už těším a hned se přimlouvám za viditelnější fotografie té Tvé krásy .-) těším se moc!

      Vymazat
  7. Zuzi, ta roletka je překrásná. Taky mám na roletku do kuchyně zálusk, ale ještě jsem se do ní nepustila, tak že by teď?
    u nás vánoce asi letos budou červené.
    krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, rozhodně! Jdi do ní :-) A červené Vánoce.. to je prostě nádherná klasika :-) krásné dny :-)

      Vymazat
    2. Zuzi, tak jsem do toho šla a mám tři nové záclonky, teda dvě záclonky a jednu roletku.
      díky za inspiraci. Majka

      Vymazat
  8. Ahoj Zuzi, nádhera. Taky budu muset stihnout ušít roletu a závěsy pro kamarádku do nového domu. A taky v bílo režné kombinaci. Až budeš mít čas podívej se ke mně na blog, dala jsem tam reportáž o záchraně kocoura, jak jsem psala v minulém komentáři. Stáňa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáničko, tak až našiješ, to se budu těšit na další příspěvek.. Kocourek je nádherný!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Četla jsem jedním dechem a prožívala s vámi♥ Máš krásný blog! Nechala jsem Ti tam zpětně pár komentíků.. jsi šikulka!! Krásné dny, Stáničko♥

      Vymazat
  9. Juuuu, Zuzanko biela ti veľmi sekne...inu farbu si tam ani neviem predstaviť. Fandím, maš veľký vkus. Aj u nas prevlada biela :-) Krásne dni prajem.

    OdpovědětVymazat
  10. Susie, roletka v bile ja krasna a bajecne se k vam hodi. Moc se mi libi i ten ubrus, mozna proto ze mam doma podobny :o) Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat

♥ Děkuji za návštěvu ♥