neděle 25. září 2016

Podzimně...

 
Nejdříve vám všem moc děkuji za krásné komentíky k našim modráskům.
Udělaly mi velkou radost a potvrdily, že jsem nešlápla vedle :-)
Moc děkuji♥ Jste báječní♥
 
Sluníčko nám stále dopřává teplíčko a krásné babí léto, přesto mě už láká tvoření v podzimním duchu.
Jak to máte vy?
 
Muškáty ještě nechávám, jsou pořád krásné a tak nemám srdce je zlikvidovat.
To přenechám mrazíkům, až přijdou.
Udělala jsem si tedy aspoň podzimní věnec.
 
Ráno jsme vyšli s pesanama na procházku a já si nasbírala přírodní proprietky k tvoření.
Jen nic červeného nám necvrnklo do nosu a tak jsem chtě - nechtě vylovila umělé listy, které jsem se snažila zakamuflovat mechem.
 
 
 
 






Pesani si po vycházce pěkně zdřímli a vyhřívali si kožíšky na sluníčku.
 




 
 
regál do sklípku

 
 
Podzimní věnec pokřtil mou dílničku :-)
kde jsem poprvé tvořila, i když ještě není vše podle mých představ.
Super je, že mám vše po ruce a nedělám bordel doma nebo pod pergolou :-)











Od hodné sousedky jsem dostala košík okrasných dýní, které už nesázíme, protože od nich bohužel vše zhořkne.
Tak to byla taková rychlovka :-)
Využila jsem svícen - korunu.. a svíčky nahradila dýněmi.
Šnek, kterého jsem dostala od další hodné sousedky, dostal dýňový domeček :-)
 




A zatím co jsem tvořila a dekorovala, pan L. vyklidil slípek a vybílil ho vápnem.
Ještě ho čeká betonování a pak nandáme regály a uděláme násypku na brambory.
 
Taky se musí opravit schodiště. A v horní části osadit dveře.





Dnes se loučím pohledem z obýváku, pohledem, který miluji a už se těším, až psí vínové, které obrostlo túje, zčervená.
 

 
a ještě jedna obýváková, kde se už válím
:-)
 
Vám přeji krásný večer a úžasný týden s volnou středou :-) Já už naplánovala bílení chodby .-)
 
To zase bude pan L. nadšený hahááááááá
 
Tak jo .-) užívejte, odpočívejte a buďte šťastníí
♥♥♥


***Susie***

19 komentářů:

  1. Máte to tam úžasný.Nádherný bydlení a ty vaše zvířata a hafíci jak medvědi,krása.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, děkujeme ♥ hafíky za Tebe podrbu za uchem :-) ju :-)Krásný den a děkuji za návštěvu♥:-)

      Vymazat
  2. Zuzanko krásné ránko a já se hned u kávičky kochám krásou Vašeho domova ♥ Nádherné fotky jako vždy ♥ Jsem Ti zapomněla říct, že máme stejný sklep na chatě, stávala tam předtím chalupa, ale vyhořela... sklep ale zůstal:-)Takový sklep mi chybí doma.

    Zuzanko, díky Tobě se ladím na podzim, jinak mám pocit, že léto neskončilo a přece jen já už podzim potřebuju :-)
    Pusu a krásný den ♥

    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko, to je super takový sklep :-)tak ho využiješ aspoň na chatě .-) Taky se plácám mezi létem a podzimem :-) Krásný den i Tobě sluníčko:-)

      Vymazat
  3. Zuzi, krásný věneček jsi vytvořila. a s dílničkou máš pravdu, já taky šiju v dílničce a nemusím, když to nedodělám, nic uklízet a můžu si to nechat roztahaný na příště. a o tom, že všechno zhořkne po okrasných dýních slyším poprvé, to je fakt? já jsem je zasadila, ale nevyrostla ani jedna.
    Zuzi měj krásný den. Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají, to je super, viď :-) ať žijí dílničky :-) S těma okrasnýma dýněma se nám to stalo a pak i tchánovcům. Vše co bylo kolem.. okurky, cukety,.. bylo to hořké... :-/.. Krásný víkend ♥☼

      Vymazat
  4. Zuzi u vás to nádherně kvete!Věnec je teda překrásný!Dovolím si,se trošku opičit.-)Ale nejprve musím do lesa na materiál.-)Na středu mám naplánováno malování kuchyně!Ha ha u nás také veliká radost!.-)Krásné podzimní dny přeji a těším se na další příspěvky.Pa Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško klidně se opič :-) inspirujeme se všechny navzájem :-) A já se pak přijdu pokochat k Tobě :-)♥ Jůůů no vidíš... a dnes je už středa, když Ti tu odepisuji a my nakonec bílení přesunuli na pátek - vezmu si dovču :-) a dnes máme akci kulový blesk :-) což je vykopávání obřích keřů u sousedů a sázení pak u nás :-) takže dnes budu zahradničit a věnovat se novému záhonu :-) A já se těším na Tvé nové příspěvky :-)♥ Krásné dny a ať to dnešní malování kuchyně jede jako po másle :-)☼♥

      Vymazat
  5. Luci, věneček krásný a vůbec to máte celé krásné, útulné. Přeju ti krásný podzim. Ať vydrží slunečný co nejdéle:)

    OdpovědětVymazat
  6. Zuzi, věneček krásný a vůbec to máte celé krásné a útulné. Přeji ti krásný podzim. Ať vydrží slunečný co nejdéle:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petruško děkuji♥:-) Krásný podzim i Tobě a užívej sluníčka co nejdéle :-) Děkuji za návštěvu♥☼♥

      Vymazat
  7. Ahoj Zuzko!
    Nejdřív pochválím tvoji modrou...i u nás na zahradě letos na jaře proběhlo nějaké natírání na modro a souhlasím,že modrá je fakt dobrá!!!
    Letničky ti ještě krásně kvetou,to ty moje už moc parády nedělaly,tak se musely poroučet a uvolnit místo vřesům.
    No a tvoje podzimní zdobení se mi moc líbí!!!
    Moc zdravím a přeju pěkné podzimní dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jůůůů tak to vítej do klubu "M" :-)Vřesy jsou krásné♥ určitě plně vynahradí krásu letniček, podzim má úžasné barvy :-) Mávám do dálky a moc zdravím♥☼

      Vymazat
  8. P®kné podzimní ladění ......Přeji hezkŷ týden...se sluníčkem....Ilča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko a já Tobě už nyní krásný svátek a nadcházející víkend :-)☼♥ užij si je dokonale :-)

      Vymazat
  9. Milá Zuzi:-)moc krásné to doma máte!Takový pohled z obýváku bych si taky zamilovala.
    Krásný podzimní čas přeji,Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavli moc děkuji za návštěvu♥krásný přicházející podzim i Tobě:-)☼♥

      Vymazat
  10. Zuzanko nadhera, uplne som sa zamilovala do tvojich modrych dveri. Krasne fotky, maš to tam ako v raji. Krasne jesenne dni prajem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Mery♥ musím přiznat, že i já se do nich zamilovala :-) Přeji Ti úžasné dny zlatíčko♥

      Vymazat

♥ Děkuji za návštěvu ♥