pátek 15. července 2011

jako za starých časů..

a mě napadá jen jedno.. Leničko, Ty jsi genius .-)**

5 komentářů:

  1. Milá Zuzko,
    jednou jsem náhodou natrefila na vaše stránky a od té doby sem chodím velmi ráda. Líbí se mi váš styl oblékání, bydlení, ráda čtu o zvířátkách. Díky vám jsem si koupila i krásné knížky od M. De Blasi a F. Mayesové.
    Svatební fota máte úžasná, hezčí sem nikdy neviděla. Krásná památka na svatební den.
    Přeji moc štěstí !!!
    Anna

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzi, tady to vypadá, že si to Ládík na poslední chvíli rozmyslel :-)))
    Lucka

    OdpovědětVymazat
  3. Aničko,děkuji*** mám radost, že jsem Vás inspirovala.. a nyní čtu další knihu .-) za chvilku ji vyfotím .-) je o Itálii a píše ji Češka .-) Děkuji za krásný komentík***

    OdpovědětVymazat
  4. Ellí, děkuji za všechny Tvé krásné a milé komentíky*** Krásné dny Ti přeji***

    OdpovědětVymazat

♥ Děkuji za návštěvu ♥