neděle 17. července 2011

....s družičkou a mládencem***


Krásnou, sluníčkovou neděli milé blogerky..
včera to byl týden co jsme měli náš den D, mně to připadá, že to bylo včera :-)
oslavili jsme jej s našimi sousedy a kamrády...
a bylo to moc prííma
až na mou malou nehodu
Rozina opět utekla a já se při jejím nahánění přerazila o kachní zábranu.., ale o tom příště... to bude třeba v příspěvku s názvem.. úsměvné .-) nebo zpět do reality hahaáááááááá
momentálně mám ofáčované obě nohy, manžílek mě obskakuje a já Vám sem dám ještě pár foteček z naší svatby a popřeji nádhernou neděli
a dodám:
Opatrujte se .-)**

Martinský mlýn skýtá mnoho krásných míst, zákoutí a to jsme ještě nefotili všechny ty překrásné selské serebele .-)
 nad kterými srdce každé z nás zaplesá
***
Krásnou, sluníčkovou neděli milé blogerky..

3 komentáře:

Ella řekl(a)...

Hezke fotky ale nejvic se my libi ta s tvym bratrem a synovcem.

Susie řekl(a)...

Ellí, souhlasím, také se mi moc líbí.. a koukám, že jsem tam místo e lupla y... chjooo :-))

Lusikka řekl(a)...

Zuzí, opatrne, to aby Ťa mladomanžel pekne obskakoval ;-) Stále sa neviem vynadívať na fotky, aké pozitívne a silné pocity z nich do mňa sálajú. Ste nádherná dvojka. L

Okomentovat

♥ Děkuji za návštěvu ♥