čtvrtek 18. srpna 2011

Prostě .. naši miláčci..

dlouho tu nebyly fotky zvířátek, tedy krom kozlíka, který je stále u své  maminky..
část našeho zvěřince .-)



letošní jehňátka






7 komentářů:

  1. ZUZANKO, JÁ MÁM ZVÍŘATA MOC RÁDA.
    KRÁSNÉ FOTEČKY.
    MĚJ SE HEZKY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzi,o tohle vsechno se starate sami???? Jestli jo, tak to teda "klobouk dolu". Predstava, ze prijedu z prace a tohle na me ceka....to bych asi nedala. I kdyz - zavidim ! Musi to byt skvela relaxace ! P.

    OdpovědětVymazat
  3. Bohdanko, ahoooj***
    Peti, už to tak je :-) a je to fakt skvělá relaxace :-) člověk u toho přijde na jiné myšlenky, nebo mu uteče koza, on se málem přerazí a pak 14 dní marodí s kolenem hahaááááá Ale nestěžuju si :-) miluju to:-)*

    OdpovědětVymazat
  4. Zuzí, na taký malý hríbik s veľkou sekerou? ;-) L

    OdpovědětVymazat
  5. Lusi :-))) a hádej co mi ten hribik připomíná
    :-))

    OdpovědětVymazat
  6. Zdravím, smekám, starat se o tolokik zvířátek...když jsme koupili "mlýn" zůstalo nám tu 6 slepic, a jeden králik cestovatel, který se občas přišel ukázat...možná ještě někde běhá :-).V návalu euforir jsem po nastěhovaní začala pěstovat i zeleninu...ale....slepice nám sežraly zeleninu ze záhonu...a pak...liška z lesa nám sežrala slepice...tak od té doby chodím pro vajíčka i salát zase do supermarketu :-))). Ale třeba se k nějkým zvířátkům zase někdy dopracujeme. Přejí krásný večer!

    OdpovědětVymazat
  7. Lucinko, Tvé vyprávění mě velmi pobavilo, už jsem se dlouho nezasmála tak od srdce :-)) Úplně to vidím haháááááááá Jinak na lišku je dobrej sklopec, jen do něj nesmíš chytit slepici :-)) jako já hahááááááá, ale co, taky byla rezavá :-))
    Krásný den***

    OdpovědětVymazat

♥ Děkuji za návštěvu ♥