úterý 21. února 2012

Děkuji všem za krásná ocenění mého blogu,..

..kterých si velmi vážím,
děkuji za krásná slova,
komentíky...
za to, že i já k vám mohu nakouknout,
 inspirovat se...
potěšit,
přijít na jiné myšlenky, když je třeba....




děkuji

Lucince
Lenničce
Nik
Petě
Margitce
Karkulce

Pravidla ocenění ...

- nechej odkaz na svém blogu, která Ti ocenění udělila ... 

- vyber 5 blogů, které chceš ocenit ...
- tyto blogy nesmí mít víc jak 200 členů - čtenářů ...
- svým nominovaným blogům zanech zprávu,aby věděli, že je chceš  ocenit ...
- potom vyvěs ocenění na svém blogu
...

S radostí předávám obě ocenění  těmto blogerkám...

a je mi jedno, že jich není "jen" 5 .-)
Pravidla jsou od toho, aby se porušovala .-)
stejně bych ho nejradši předala všem.-)
takže.. je tu pro vás všechny .-)
***
šikovné blogerky s duší

Bípě

6 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Ahojky moc ti děkuji,to srdíčkové je ocenění mnou vytvořené a nemá pravidla,takže jej můžeš dát komu jen chceš,což jsi udělala a takový byl jeho zámět,jsi jednička!Michaela

Ilona Ř. řekl(a)...

Zuzanko,
jé moc DĚKUJI , za krásné ocenění, kterého si od tebe velmi vážím ! :-)
Asi už tušíš, že jsem díky tobě - tvé svatbě a nejhezčím fotkám z ní , co jsem kdy viděla poznala jednu skvělou ženu a fotografku Lennku.
Náhoda či osud tomu chtěl, že jsme z jednoho města a tak se můžem setkávat i osobně :-)
Přeji ti a´t úspěšně složíš zkoušku, a´t si brzy předěláte domeček k obrazu svému a ať na jaře je u Vás dvorek plný mláďátek, kůzlátek, hříbátek,...a domů do kolébky a´t přiletí andílek či andělka :-)

Bíba řekl(a)...

Jéééé, Zuzííí já strašně mooooooc děkuji.Jsem ráda, že jsem Tě poznala a v březnu ukážu fotky ze svatby mé dcery :-)Přeji vše dobré do domečku,štěstí,lásku no prostě ať se daří ve všem.A díky,že jsi :-)papa.Věra.

Lennka řekl(a)...

Zuzanko moc děkuju :-***
A Ilonce taky děkuju, za krásná slova :-***

Lezarts řekl(a)...

Děkuji, za srdíčko, beru jej z Tvé dlaně a usmívám se nejen na ně!
Přeji, ať nám ta "srdečnost" dlouho vydrží:-D
Hezký večer.

NANIKA řekl(a)...

Ďakujem Zuzička, po necelom mesiaci blogovania je to pre mňa veľké ocenenie. Povzbudivé...

Okomentovat

♥ Děkuji za návštěvu ♥