sobota 25. února 2012

Je po sněhu...

.
..a  máme tu období bláta ( alespoň u nás), doufejme, že brzy vyschne! Nesnáším to, vše je špinavé..... brodíte se v holinách, ještě se nedá nic dělat,... jakou já měla dnes chuť popadnout hrábě a shrabat roztahané seno a slámu po dvoře...
Budu si muset ještě počkat,... navíc na březen hlásí další sníh... Tak uvidíme, kdy přijde opravdové jaro .-) ale už by bylo mOOOOc PRÍMA, že .-)

pár fotek z dnešního odpoledne....
na scéně naši miláčci..





OHOBLOVANÉ DŘEVO JE PRÁCE NAŠICH OVCÍ
:-)
***ŠIKULKY ***


nemohu se dočkat, až se tráva zase zazelená
.-)

Doufám, že jste měly fajn den.

Já si nastavila uklízecí víkend, dnes jsem vzala útokem špajz, lednici, troubu, koš s prádlem a ráda bych ještě přerovnala šminky v koupelně :-))
Rovněž potřebuji přešoupat obsahy šublat v obýváku.. a udělat pár změn v organizaci ..
***Držte mi palce ***

KRÁSNÝ VEČER HOLKY
***




3 komentáře:

Amelie řekl(a)...

Krásné zvířecí fotky.

Lennka řekl(a)...

Zuzí ahoj, tak tyhle fotky mám tak ráda, miluju Vaše zvířectvo, jsou tak krásný, a Kucín, to je takový fešák:-) Na horách včera sněžilo a všude jsou proudy vody a na polích obrovský kaluže. Ale jaro je už cítit ve vzduchu ;-)
Pusinku :-*

Ilona Ř. řekl(a)...

Zuzanko,
krásné a šikovné zvířectvo ;-)
Koukám, že i u Vás už je jaro skoro za vrátky :-)

Okomentovat

♥ Děkuji za návštěvu ♥