pátek 3. února 2012

Dnes..

jsem k nákupu potravin využila naše Mercurycentrum, kde je i hafo dalších obchůdků .-)
Nedalo mi to a malinko jsem se ještě porozhlédla po slevách.-)
Světe div se...
je jich stále DOST :-)))

Tak např. v Bijou Brigitte mají 50% slevy a z toho ještě půlku dolu .-)

já se dívala po penežence typu  - co jsem dostala od švagrové k Vánocům
( tu mám jako dokladovku...)
vybrala jsem bílou z velmi  nepraktického materiálu na údržbu, ale za 125,- Kč... i kdybych jí měla nosit jen jediný rok :-)
.-)
už je moje .-)



nakonec tuto použiji pro doklady a tu nádhernou zlatovlásku na korunky
.-)

Modrý šátek s folklórním vzorem, je rovněž odtud.
A cena?
Opět 125,- Kč hihihi

Má nádherné barvy a milé třapečky, když jsem shlédla novou kolekci HM na jaro, věděla jsem, že barevně bude perfektně ladit .-)


třapečky jsou v odstínech bílé, námoř. modré, růžové a červené

nádherně vynikne i k bílému outfitu




kolekce HM, převládá námořnický styl


a krásné barvy


krásné, ženské střihy


Velmi se mi líbí líčení KIM KARDASHIAN, no nejen líčení,
Kim je prostě nádherná žena, co si budeme povídat :-))

posuďte sami .-)



Úžasné odstíny ....

podobné jsem náhodou objevila rovněž v TCHIBU .-)



***Krásný večer holky***





12 komentářů:

Amelie řekl(a)...

Je nádherně nalíčená., líbí se mi...holkám by se líbily ty růžové šaty.

Unknown řekl(a)...

Nádherné úlovky,zvlášt ty stíny-moc chválím,kdyby jsi chtěla poradit-jsem kosmetička.vizážistka,tak stačí říct:-)Michaela P.S.a mrkni ke mně soutěžíme:-)

Lucie Living řekl(a)...

Zdravím Zuzí, opět parádní úlovky...na námořnický styl do HM se určitě taky "nejen" podívám :-) Stíny jsou super...taky moje oblíbené barvy...a na hledání klíčů se mi nejvíc osvědčil plyšák...ale musí se často měnit..to válení v tašce mu nedělá nejlíp :-) Krásný pátek!

Susie řekl(a)...

Milá Míšo, děkuji za pozvání a hlavně za nádherné komentíky.. máš krásný blog, moc ráda přijdu na návštěvu bez papučí .-)..

Lennka řekl(a)...

Zuzí, úžasný úlovky, jak jsem Ti už psala, nádherný nákup, obzvlášť šátek, ten je překrásný! A Kim je úžasná, krásný tmavý typ ;-)

Susie řekl(a)...

Lucinko, plyšáka už taky mám, v podobě médi.. ten obývá klíče od auta :-))A máš pravdu... méďa nahradil původní opici :-))..

Lezarts řekl(a)...

S takovou výbavou, už stačí jen vyrazit, na jarní modní molo! Přeji, prozatím, hezký w.e. u kamen:-D

Bíba řekl(a)...

Zuzí,to sis teda udělala překrásnou radost.Všechno je opravdu moc pěkné,mám ráda činčání a oblečení a doplňky....a ty šatky z té kolekce ty jsou,hlavně ty růžové.Moc hezky jsem se pokoukala :-)krásný večer.Věra.

Fleurette řekl(a)...

Milá Susie, podlouhé době Tě moc zdravím a obdivuji Tvé skvělé nákupy , šátek je opravdu moc krásný!!!
Přeji krásnou neděli:)
Fleurette

My Home Style řekl(a)...

Zuzi, ten satek, no ten je !!!! Zavidim :) To budes zase kocka :)) P-

BOHDA řekl(a)...

ZUZANKO, SLEVOVÉ NÁKUPY TAK TO JE PARÁDIČKA.
TVÉ ÚLOVKY JSOU SUPROVÉ.
CO ZIMNÍ SEMESTR? JÁ JEŠTĚ ČEKÁM NA ZKOUŽKU Z FARMAKOLOGIE. HRŮZA A DĚS. TAK UVIDÍME JESTLI JO NEBO NE?!
MĚJ SE HEZKY A UŽIJ SI DNEŠNÍ DEN.
BOHDA

Susie řekl(a)...

Krásný večer mé milé*** ani nevíte jak ráda bych už zase měla čas na milá, virtuální setkání s vámi*** A hnedle tím odpovím Bohdance-- ano, ležím ve skriptech.. ještě mě čeká zkouška z pícninářství a pak genetika. Farmakologie zní taky děsivě, PŘEJI MNOHO ŠTĚSTÍ A TY NEJ OTÁZKY .-)***
Všem pak přeji pohodový nedělní večer .-)***

Okomentovat

♥ Děkuji za návštěvu ♥