čtvrtek 2. února 2012

Vyzkoušeno..

pro milovníky italské kuchyně... vyzkoušejte recept na grassini...
... já udělala kombinaci se smaženou cibulkou...



je to vážně mňamka***


Ráda bych všem poděkovala za ocenění blogu a milé komentáře, kterých si nesmírně vážím...***
Jakmile zvolním tempo a bude zase trošku blogového času,
 s radostí předám ocenění dál.
***Opatrujte se a odolávejte bacilům***
Zuzí

7 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Zuzí, to vypadá móc dobře. Pohodový večer ... Věra

Lezarts řekl(a)...

Hned bych si zobla a s dvojkou bílého, to by byla "mana":-D

Ališa řekl(a)...

Zuzanko úplně se mi sbíhají sliny!Už je vidím večer u lahvinky dobrého vínečka.Určitě vyzkouším a děkuji za super receptík!
Alča.

Januška řekl(a)...

Ahoj Zuzko, zdravím Tě poprvé v tomto roce. Tyčinky vypadají báječně...jsi prostě šikula :) Asi teď trávíš většinu času nad učením , tak ať vše dobře dopadne a ať máš zase volný čas pro čančání domečku!Pa,pa.

Lennka řekl(a)...

Zuzanko, vypadá to fantasticky, určitě zkusím ;-)

Pusu
Lenka

My Home Style řekl(a)...

Kdyz jsem videla tu fotku, tak jsem myslela, ze je to foto z nejakeho ital. obchodu, a ono prd...ona to je Zuzikova kuchyne. To jsi teda sikulka. Grassiny musim tedy taky hned vyzkouset :) DIky za tip. P.

Susie řekl(a)...

Holky, určitě vyzkoušejte, je to ňamka.. já si říkala, že to zvojtím a bude to jistě tvrdé až si si ulomím další zub, ale opak je pravdou .-) výborné a abolutně .. jak to pojmenovat.. ani tvrdé.. ani křehké.. no prostě italské :-) Jé Peti, teda to je poklona, DĚKUJI*** ale fakt na tom nic není, uvidíš .-) já ty tyčinky..zatáčela, jako, když chcete vyždímat prádlo .-)

Okomentovat

♥ Děkuji za návštěvu ♥