sobota 7. dubna 2012

Krásný prodloužený víkend a VESELÉ VELIKONOCE..

Přiznám se, že letošní příprava dekorací na Velikonoce zahrnuje skutečně jen výrobu zajíců. Dříve jsem  poctivě malovala a vymýšlela nové možnosti zdobení vajíček, ale v podstatě i díky tomu, že je mám uschované, stačí si vybrat styl a barvu a je tzv. vymalováno :-))
Navíc mám pocit, že díky mé úchylce na slepičí a kohoutí dekorace máme Velikonoce doma celoročně.

Řekněte sami :-))
slepice kam se podíváš hihihi





nejlíp malovat vajíčka - umí stejně naše slepice .-)



Aby se neřeklo ...
jedno rychlé letošní ...deko
zde jsem použila vajíčka, která jsem navrtala a zdobila bílou a zelenou voskovkou



*** Užijte si krásný čas rozjímání,
pohodu a klid v přítomnosti těch nejmilovanějších***

U nás je v plánu hlavně kuchtění dobrot, odpočinek, ale i dodělávky voliéry, neb jsem včera dovezla svému milému panu L.  4  CALIFORNSKÉ HOLOUBKY :-)
Takže musím ve voliéře umýt okna a pokreslit je, aby na ně nenalétávali. 

KRÁSNÉ VELIKONOCE MÉ MILÉ



23 komentářů:

  1. Zuzí i Tobě krásné Velikonoce. U nás budou zas svátky plné práce - předěláváme podlahu v obýváku. Výzdoba se tedy omezila hlavně na kuchyň, chodbu a schodiště u vchodu ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, přeji ať jde práce od ruky.. a usmívám se nad slůvkem "omezila".. myslím, že máš nazdobeno až, až .-)

      Vymazat
  2. Zuzí, máš vše moc hezky vyzdobené a závidím Ti ta krásná vajíčka...přeji Vám všem doma krásné a pohodové Velikonoce...moc pozdravů Soňa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Soni, děkuji a posílám též pozdravy.. však já skočím na virtuální návštěvu.-)

      Vymazat
  3. Zuzi, krásné dekorace beroucí dech. Krásné Velikonoce, Alča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, teď jsi mě vážně zaskočila :-) děkuji :-))** I Tobě přeji KRÁSNÉ VELIKONOCE

      Vymazat
  4. Zuzanko překrásné fotečky a jak jinak než krááásné svátky!Michaela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásné svátky i Tobě Míšo***

      Vymazat
  5. Krásné dekorace...přeji pohodové Velikonoce...Magda

    OdpovědětVymazat
  6. Zuzi krásné pohodové velikonoce přeji.Máš nádherně nazdobeno a slepice v dobrém závidím:-)
    Moc zdravím:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Zuzí, krásné to máš.
    I tobě přeji veselé velikonoční svátky, bohatou pomlázku a jarní dny plné pohody, lásky a radosti.
    evice

    OdpovědětVymazat
  8. ZUZANKO, KRÁSNÁ PODÍVANÁ.
    UŽIJ SI VOLNÉ DNY A POHODOVĚ PROŽIJ VELIKONOCE.
    BEZ UČENÍ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji všem za milé komentáře, vždy mě tak potěší :-))*** jste sluníčka.. PŘEJI VÁM POHODOVÉ SVÁTKY***

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherná kohoutí dekorace.

    OdpovědětVymazat
  11. To jsou vážně jen slepičí vajíčka, nebo jsou mezi nimi i kachní?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skutečně jen slepičí, ale nejsou tak velká, jak se asi zdá... největší jsou ve skutečnosti ta hnědá...

      Vymazat
  12. Zuzanko moje milá, nádhera! A vajíčka, nemají chybu ;-) Já jsem si mohla ráno udělat vajíčka ze sněhu :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko, nápodobně :-))) aprílové počasí se nezapře :-))

      Vymazat
  13. Zuzi máš to krásný jako vždy.Ovšem vajíčka od slepiček jsou prostě super.Příroda je příroda.Krásné Velikonoce i Vám domů.Věra.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásné Velikonoce Bibuško :-))***

      Vymazat
  14. Zuzí ta zelená jsou krásná! A takhle malují opravdu slepice?:-O Nádhera! Krsné Velikonoce na stateček, paa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sharinko, opravdu.. to umí jen černé, bezocasé slípky.. araukany, araukanám se říká slepička co snáší velikonoční vajíčka, protože se barva vajec mění podle toho s jakým dalším plemenem je křížíš. Můžeš tak dosáhnout vajec MODRÝCH, RŮŽOVÝCH, ZELENKAVÝCH I ZELENÝCH... :-) Příroda je mocná:-)

      Vymazat
  15. Zuzanko,
    téda to je slepiček :-)
    Jak tak koukám u Vás není vajíčková krize a ještě máš takové slípky ,které ti už snášejí barevná vajíčka , krása !
    Díky za vysvětlení v předchozím komentáři , do teď jsem žila v domnění , že vejce jsou jen hnědá či bílá ;-)
    Krásné jarní dny !

    OdpovědětVymazat

♥ Děkuji za návštěvu ♥