čtvrtek 13. března 2014

Nestíhám...

... moc dávat nové posty, proto vás opět zahltím takovou všehochutí od nás..

Poslední čas je to u nás jako na houpačce.. radost střídá smutek.. a ten je opět vyvážen novou radostí.. dá-li se to vůbec... ???

Prostě to je život.. se vším všudy co k němu patří..., i když je někdy těžké pochopit proč se mládě narodí, když záhy odejde...
Jak se nám tento rok stalo s 9 selátky...

Bohužel nás také čekalo velké rozhodnutí ohledně našeho howavarta Montýnka, který rok a půl bojoval se zákeřnou nemocí..., pralo se to ve mě dlouho, to mi věřte..
až mi napověděl sen... a tak jeden pátek přijel veterinář a Montýnek odešel do psího ráje...

stále vzpomínáme...
mušketýre..., byl jsi báječnej♥



ale nenesu jen smutné zprávy..., jak jsem psala v úvodu .-)
včera se narodila první kůzlátka a hned loňským kozičkám Míně a Líze..

Přiznám se, že jsem měla strach hlavně o malou Mínu, protože holka moc nevyrostla a byla jsem dost naštvaná, že jsme nedokázali včas oddělit Alberta, aby loňské kozičky taky neobskočil.., pravda je, že kozenky jsou pohlavně dospělé od 6. až 9.tého měsíce.. a pokud nebrání zrůst, váha.., aby přežily porod... není to snad ani proti přírodě..  No.. naše nejmenší Mína, to zvládla na 1* a navíc vyprdla kůzle
ještě větší než její větší sestřenka :-O.. Klobouk dolů Míno♥

 Mína s kůzlátkem





Lízinka nás překvapila tmavým kůzlátkem, holt geny sahají až do minulých pokolení a Lízinky oba dědové ( tedy pradědové kůzlátka) byly černí a hnědí kozlové...
Toť vysvětlení pro otce Alberta .-)



 Alberto, Rouzinka a Elís.. holky to ještě čeká..
 včera jsme všechny přemístili do porodnice.. Rouzinku jsem nestihla vyfotit.. tak ta chybí,ale své království tam má.. i s výběhem .-)

Volno samozřejmě trávíme na zahradě, jsou krásné dny a sluníčko nás krásně nabíjí, když se přece jen zatáhne a ochladí, zapálím si svíčku s vůní vanilky a magnolie a
 relaxuji u šití...
Momentálně šiji závěsy a polštářky pro švagryňku z nádherných látek od SAR


 líbí se mi tak moc, že jakmile budu hotová, ušiji určitě i polštářky k nám do obýváku.-)
tahle kombinace mě totiž moc baví ♥




a aby mi bylo pěkně teplíčko, koupila jsem si na žádost pana L. tento úžasný overálek, kterému říkám pandí :-)


 



Tak to bylo tak ve zkratce co se u nás děje.. Momentálně přemýšlím zda byl dobrý nápad dát panu L. pod stromeček předplatné časopisu iFauna... každou chvíli mě totiž překvapuje zprávami o tom co zase našel a co budeme kupovat... naposledy to byla kravka.. Prý místo večerního netu budu dojit 12 l .-) Tak mi držte palce, ať to nemyslí vážně, ale já vím, že myslí..... a tu krávu budu stejně milovat! haháááááááááááááááááá
Mějte nádherné dny.....

S láskou     ***Susie***

20 komentářů:

  1. Montýnka je mi líto, ale to samé jsem měla před rokem se svou Táničkou pinčicí. 6.3. to byl rok, takže vím jaké to je a jak to bolí. Ale vždy je to správné rozhodnutí, poud ti naši miláčci trpí a mají bolesti, ráj je jistě lepší cesta! Kůzlátky jsou nádherná, fandím Vaší farmičce. krásné jaro ,plné radosti a již žádný smutek. zdravím z Irska Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, přesně tak..., děkuji Ti♥ a hlásím radostnější zprávu - k dnešku konečný počet kůzlátek - 7:-) krásné dny a zdravím do Irska..

      Vymazat
  2. Krásná pohlednice z vaší archy "Noemovi". A koukám, jak jsi pilná a hezky tvoříš:-D! Přeji pevné zdraví všem čtyřnohým nájemníkům, ale i vám!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko♥ děkuji za nás i čtyřnohé nájemníky :-) také posílám přání stálého zdravíčka a zdravím šikovnou švadlenku***

      Vymazat
  3. krásná mláďátka :) taky máme 4 jehňátka a naštěstí tuk tuk na dřevo vše OK :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je krásná zpráva Radanko :-) ať se ovečkám s jehňátky daří ♥ my je čekáme tak v květnu..:-)

      Vymazat
  4. Zdravím Zuzanko,
    už jsem opravdu netrpělivě vyhlížela nový příspěvek...Je mně líto všech Vašich zvířátek,
    která musela odejít...hlavně bych oplakala toho pejska...(ale to já oplakám i zajeté kočky a další nebohá
    zvířátka na silnicích). Nu což, tak nám to život přináší - dobré i zlé, a dokud dokážeme uvěřít, že to dobré převažuje,
    vždycky se "rozjedeme" dál..Tak přeju aby zlé a bolavé přešlo co nejdříve a hodně sil do nadcházejících jarních
    dnů při obstarávaní toho Vašeho úžasného a neustále se rozrůstajícího zvěřince a hospodářstí a také krásného domova!

    Markéta z Valašska

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko mnohokrát děkuji za krásné řádky♥ Jste zlatíčko♥ Bohužel s příchodem oteplení přichází i více práce a méně času zbývá na blog, ale budu se snažit :-) Děkuji moc:-) Krásné dny-- :-)

      Vymazat
  5. Zuzi takovej velkochov to by bylo něco pro mě.Já si měla koupit místo domu statek :)))...krása.Pejska mi je taky moc líto,ale asi bych se zachovala stejně,paŠárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárinko, no vidíš... další selka na obzoru, nešlo by něco propašovat k domu? hihihi .-) ♥

      Vymazat
  6. ZUZANKO, DRŽ SE A VŠE SE SNAŽ ZVLÁDAT, I TO SMUTNÉ.
    DRŽÍM TI PALCE.
    ZVÍŘÁTKA TO JE ŠTĚSTÍ VELIKÉ A RELAX.
    AŤ SE VÁM VŠE DAŘÍ.
    TVÉ ŠITÍČKO JE MOC HEZKÉ.
    MĚJ SE PĚKNĚ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohdanko♥ děkuji Ti, ono je to vždy těžké, ale čas je velký lékař.. a vše má svůj smysl... a nová zvířátka zaměstnají mysl i potěší srdce.... a ti co nás opustili... zůstanou ve vzpomínkách i srdcích... To mám radost, že se Ti mé šitíčko líbí :-)♥

      Vymazat
  7. Obdivuji takovou krásnou ženskou na takovém velkém hospodářství a navíc tak šikovnou.Máte nádherné hospodářství a krásná zvířátka i krásnou domácnost.Smutek jde ruku v ruce se radostí,jednou tak a pak naopak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, teď jste mě dostala♥ moc Vám děkuji za krásný komentík*** a s tou radostí a smutkem ruku v ruce .... máte velkou pravdu♥ to je prostě život....Krásný večer i nadcházející týden..., moc děkuji***

      Vymazat
  8. Zuzanko moje milá, vše už jsem Ti napsala a tak se tu kochám, kůzlátka jsou překrásná ♥ Ty jsi kočka a jak všichni už dávno víme, Tobě by slušel i pytel ;-) Tvé šití je nádherné, Romanka má štěstí na šikovnou švagrovou ;-) Bude nadšená, to je jisté!

    Pusinku :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko, Ty jsi moje sluníčko, viď :-)♥ Děkuji Ti*** no vidíš...ještě zbývá došít 6 polštářů :-o abych se do toho pustila .-) :-) Krásné dny a děkuji za vše...

      Vymazat
  9. Zuzí, Montyho je mi ľúto, ale to ťažké rozhodnutie mu uľahčilo. To je už údel nás páníčkov, že musíme zvážiť, čo je najlepšie pre našich zverencov a niekedy sú tie rozhodutia bolestné. Verím, že smútok rýchlo prejde a ostanú len krásne spomienky na verného kamaráta.
    Kozliatkam držím palce, sú nádherné, obzvlášť ten tmavý krpček :-)
    L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lusikka, ráda Tě tu vidím♥ ano, máš pravdu.. to je náš úděl... můžeme jim dát jen ten nejlepší život co dokážeme.. a být s nimi při jejich odchodu....kůzlátek je již celkem 6 a je to konečný stav :-) tentokrát vítězí tmavé : světlým v poměru 5:1 :-) Krásné dny a děkuji♥

      Vymazat
  10. Ahoj Zuzi, děkuji za krásné komentáře ohledně holandských minikoziček - je to moje velká vášeň, jsou tak roztomilé a krásné! Rodiče mých koziček jsou importované přímo z Holandska. Krásná farma a moje velká inspirace je farma Dalovice, mají krásné stránky, krásný chov, kozenky na prodej (čeká se) a hlavně pan majitel, pan Dr. Hájek, je moc ochotný a milý pán.I když jsem kozenky od nich nekupovala, vždy mi ochotně, hlavně dříve, poskytoval rady a porady. Měj se krásně. Zbožňuji příspěvky o vašich zvířátkách. Margita

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Margitko, brzy bude nový.. včera jsme přivezli kanečka :-) Určitě se na farmu Dalovice juknu, děkuji za tip :-) a je skvělé, když jsou poblíž lidé, kteří ochotně poradí.. :-)) ty vaše Holanďanky jsou nádherný :-)♥ mnoho radosti :-)

      Vymazat

♥ Děkuji za návštěvu ♥