čtvrtek 13. února 2014

Módní okénko

Je to už dlouho, co jsem dávala příspěvek věnovaný módě, a tak to dnes napravím.

Módu miluju, je pravda, že až tak nepodléhám novým trendům, spíš se řídím vlastním citem a hledám co mi sedí..
.. určitě se stotožňuji s názorem, že být dobře oblečený -
znamená vážit si okruhu lidí, ve kterém se pohybujete

a rozhodně se i VY sami cítíte mnohem lépe..

já rozhodně
ANO .-)


Tuto zimu jsem si oblíbila všechny 3 kousky, které jsem našla pod stromečkem
 od pana L.
Obzvláště černý kožíšek, který skvěle ladí ke všem outfitům.
Pruhovaný pulover v černobéžovém provedení
 a
 nejvíce nošený černý šál se zlatými
cvočky, který navíc ladí k jedné z mých kabel


další z vánočních dárků...
a hned velice oblíbené, jsou tyto modré kalhoty a leopardí svetřík


Leopard mě tuto sezónu opravdu baví..
kombinace manžestráků s černými a béžovými doplňky
kabát Best line


poslední dobou hodně ujíždím na výrazných náhrdelnících a mezi oblíbené se dostal
 i tento úžasný límeček z Lindexu♥

 a nejsou to jen výrazné náhrdelníky, ale i výrazné prsteny
tomuto jsem nemohla odolat
stačí černý outfit, červená rtěnka či rudé nehty, tento prsten..
a je vymalováno
.-)

no a nakonec boty

ano...
i zde vévodí leopard - baví mě jejich provedení a na noze elegantní vzhled
- nic humpoláckého
na podzim jsem si dopřála své druhé botky zn. högl, které jsou skutečně kvalitní a hlavně pohodlné
a moc se mi líbí kovová, leštěná přeska



no...
ještě vlastně láčky
díky skvělé akci v Douglasovi.. jsem si pořídila pěknou barevnou výbavu .-)


Už taky cítítě to jaro ve vzduchu?

Plánujete čím si doplníte jarní či letní šatník?

Za sebe mohu napsat, že už pár let dozadu pokukuji po letních kozačkách.
Jen jsem nikdy nevěděla zda vysoké, nízké,barevné či klasiku..
tady malá ochutnávka  - co mě zaujalo..
Jaké by vyhrály u vás?




Krásného ♥Valentýna a pohodový nadcházející víkend..
VÁM ZE ♥
PŘEJE
*** Susie***

8 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Susi, šálek ze zlatým štrasem mám také. Koupila jsem si ho sama k Vánocům:)) Ladí mi k černým šatům s podobným zdobením. Nyní je můj nejoblíbenější:)) Máte moc pěkné outfity. Hezký den, L.

My Home Style řekl(a)...

Juu, tak ty cerne kousky jsou uzasne ! Cernou miluju - muj satnik je tak z 80% cerny:) A ty nahrdelniky, taky parada. To budes zase kocka !

Iveta Ivetule Hochmanová řekl(a)...

Vše nádhrně sladěno a ta nabídka botiček.... hmmmm, u mě by asi zvítězily ty číslo 7. Včera jsme s manžou zavítali do http://www.newyorker.de/cz , těm slevám se nedalo odolat a tak jsme odcházeli s dvěma taškami :-) Musela jsem si koupit hned troje kalhoty a teď se těším jak si k nim upletu nějaké svetříky. Pletená móda tam na mě koukala ze všech stran a já mám opět chuť se do pletení pustit.
Krásné dny! Iveta

Stella Boscato řekl(a)...

Zuzi,ten prsten,ten je!!!!Miluji výrazné prsteny,byť mé štíhlé prsty,jsou spíš takové pařátky :-)).Je to zvláštní,ale právě velké prsteny jim vyloženě sednou.A tak čas od času podlehnu(naposledy minulý týden) a přibude další kousek.Co na tom,že více prstů mně už nenaroste a takový prsten se bez tak dá nosit pouze jeden.A máš pravdu,stačí pak už jen výrazná rtěnka pěkná manikůra a minimalistický outfit...
A botičky?Tak já-č.3 a č.6.Hezký večer ♥

Lezarts řekl(a)...

Susie, to není okénko, to je výkladní skříň módního domu:-) Samé krásné kousky. Já bych asi váhala mezi č. 5 a 6.:-) Přeji správný výběr:-D

Lucie Living řekl(a)...

Zuzí, moc pěkné kousky...moc se mi líbí béžový outfit a leopardí boty!...už se těším až zase budu mít normální velikost :-)))...o letních kozačkách taky uvažuju, ale chtěla bych ještě víc děrované :-))) Krásné dny!

Baba Slováková řekl(a)...

Krásne veci a skvelé kombinácie! A z tých topánok som načisto ochorela... obidvoje sú božské!

Lennka řekl(a)...

Zuzanko tak snad podruhé se to už odešle ;-) Nádherné kousky, všechny, Ty víš, že moje barva je černá, jinou nenosím, jen na doplňcích... takže víš, co se mi líbí nejvíc :-)) Ale Tobě sluší úplně všechny barvy, Ty máš ten dar, že si můžeš dovolit cokoliv, studené i teplé tóny, výrazné i tlumené.... Moc se mi botky líbí, sama bych si vybrala první, ale k Tobě je jasná šestka ♥ Já bych v létě nejraději chodila bosky, což jde na chatě, ve městě je to asi dost špatný nápad :-D
Abych nezapomněla, ty šperky, ach ach... kdy já jsem si naposledy koupila nějaký pěkný výrazný šperk? Neměla bych to napravit? :-D

Pusinku ♥

Okomentovat

♥ Děkuji za návštěvu ♥